English

بدون حضور رسانه ها؛

نخستین بانوی سکاندار ورزش گیلان معارفه شد

جلسه معارفه نخستین بانوی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صبح امروز بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

نخستین بانوی سکاندار ورزش گیلان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جلسه معارفه و تکریم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مهجوریت خبری و رسانه‌ای برگزار شد.

 این مراسم در حالی که از شب گذشته اطلاع رسانی شده بود "ساعت 10 صبح امروز در سالن المپیک رشت برگزار می‌شود". امروز بدون اطلاع رسانی در خصوص تغییر مکان برگزاری مراسم، در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد که در ابتدا از ورود اصحاب رسانه ممانعت کردند با این توضیح که قرار است جلسه داخلی برگزار شود اما با گذشت 30 دقیقه از آغاز مراسم تعدادی از خبرنگاران توسط مدیر روابط عمومی به جلسه هدایت شدند.

دکتر ایرج رحمانی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)و روز جوان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسعود رهنما، اظهار کرد: ایشان اصل و ریشه ورزشی دارد لذا جلسه تکریم آقای رهنما و معارفه خانم بخشی هم به صورت رسمی با ارائه گزارش عملکرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: معمولا جلسات معارفه سرپرستی به صورت داخلی و استانی برگزار می‌شود اما بخاطر اینکه خانم بخشی نخستین بانوی سکاندار ورزشی در استان‌ها هستند، شخصا حضور پیدا کردم.

رحمانی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان درصدد بهبود معیشت همکاران است، گفت: در طی 3 – 4 سال اخیر 60 الی 70 درصد حقوق دریافتی همکاران افزایش یافته، تلاش بر این است تا معیشت و رفاه همکاران فراهم شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را در پیش داریم که قبل از عید جلسات متعددی برگزار شده و 40 عنوان برنامه را به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب در دستور کار داریم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان از ورزش این استان، ادامه داد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم به دلیل تصویب 27 صدم درصد ارزش افزوده برای ورزش کشور تشکر و قدردانی می‌کنیم، تصویب این ارزش افزوده کمک قابل توجهی در بخش هزینه‌های عمرانی و جاری ورزش و جوانان است. باید تلاش کنیم این اعتبار پایدار باشد چراکه قطع شود شوک سنگینی به ورزش وارد می‌شود.

رحمانی ضمن آرزوی توفیق برای خانم بخشی به عنوان نخستین بانوی سکاندار ورزش استان، بیان کرد: این مجموعه به منزله خانه و هیات‌ها، ورزشکاران، سمن‌ها و باشگاه داران هم به عنوان فرزندان ما هستند که باید بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: جایگاه جهانی آقای رهنما برای ورزش کشور و دولت قابل احترام است و باید تلاش شود تا ایشان روزی رئیس فدراسیون کاراته آسیا شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: باید قدر همدیگر را بدانیم زیرا فرصت‌ها به زودی می‌گذرند لذا باید راحت همدیگر را ببخشیم،پشت سر یکدیگر صحبت نکنیم و همواره یکدیگر را پوشش دهیم تا نقاط ضعف به قوت تبدیل شوند.

در ادامه مریم بخشی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد وزارت ورزش و جوانان، گفت: اعلام می‌کنم که اگر اکنون اعتمادی به من شده، مدیون اعتماد اولی هستم که آقای رهنما به من به عنوان معاون خانم داشتند.

وی افزود: باعث افتخار است زیرا جز اولین استان‌هایی هستیم که این بنای فرهنگی نهاده شد تا یک خانم به عنوان سکاندار ورزشی معرفی شود و قطعا گام خیلی خوبی برای بانوان خواهد بود براین اساس تلاش می‌کنم که به شایستگی پاسخگوی این اعتماد باشم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت:در مسئولیت،خانم و آقا مهم نیست و امیدواریم به این سمت برویم که نگاه‌ها براساس شایستگی باشد.با توجه به اینکه راه پر خطری را در پیش دارم اگر یک روز هم در این جایگاه باشم تمام تلاشم را برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان به کار می‌گیرم و در این راه از کمک و همراهی بزرگان ورزش برخوردار می‌شوم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه