English

فرماندار پلدختر:

دستگاه‌های اجرایی پلدختر به حالت آماده باش درآمدند/سیلاب در راه است

فرماندار پلدختر گفت: با پیش بینی ورود سامانه بارشی به استان لرستان، تمامی دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی تا 24 ساعت آینده به حالت آماده باش درآمدند.

دستگاه‌های اجرایی پلدختر به حالت آماده باش درآمدند/سیلاب در راه است

نعمت‌اله دستیاری شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در پلدختر، اظهارداشت: با پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به استان لرستان، تمامی دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی تا 24 ساعت آینده به حالت آماده باش درآمدند. لذا این آماده باش به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز و مقابله با جاری شدن سیل، ریزش کوه و وزش باد یا هر حادثه احتمالی است.

فرماندار پلدختر، افزود: ‌براساس آخرین تحلیل داده ها و نقشه های پیش یابی هوا سامانه بارشی از پنج شنبه تا پایان روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه، آسمان پلدختر را تحت تاثیر قرار می دهد با رگبار شدید باران و در بعضی ساعات نیز با بارش تگرگ، وزش باد شدید و لحظه‌ای، رعد و برق و کاهش محسوس همراه است.

دستیاری، از مردم خواست به دلیل احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی و دائمی از حضور در حاشیه این اماکن خودداری کنند.

وی افزود: همچنین مردم از سفر غیر ضروری به دلیل احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی و دامنه های پرشیب و از توقف در حریم رودخانه‌ها نیز خودداری کنند.

مردم از نقاط حادثه‌خیز دوری کنند

فرماندار پلدختر، تاکید کرد: در حال حاضر لازم است تا مردم از اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها، قرارگرفتن در نقاط مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، مجاورت با کابل‌های برق شهری و فشار قوی، لوله‌ها و فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه