English

رئیس مجلس خبرگان رهبری:

اگر سپاه نبود انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و اسلام هم نبود

رئیس مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه امام راحل همان ابتدای انقلاب چند گروه خاص مثل سپاه و‌ کمیته امداد را تشکیل داد، گفت: اگر سپاه نبود انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و اسلام هم نبود.

اگر سپاه نبود انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و اسلام هم نبود

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، همایش شورای اسلامی سراسر کشور با حضور رئیس مجلس خبرگان رهبری آیت الله جنتی در مشهد برگزار شد.

آیت‌الله احمد جنتی در لین همایش طی سخنانی با تشکر از صحبت‌های نوبخت بیان کرد: چیزی که در حال حاضر مهم است این است که در این  ۴۰ سال خودمان  بدانیم چه کرده‌ایم و کجا هستیم.

وی افزود: ما منکر مشکلات اقتصادی مردم نیستیم. تصور نشود تعریف از این دستاوردها به معنی نداشتن مشکلات اقتصادی است و کشور هیچ مشکلی ندارد و همه چیز مطابق میل ماست.

جنتی متذکر شد: نباید دستاوردهای این ۴۰ سال را دست کم گرفت بلکه باید دانست که ما با چه مشکلاتی این دستاوردها را به دست آوردیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما هشت سال جنگ  را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت: جنگی که در آن بسیاری از زیرساخت‌های ما را از بین رفت سپس هم تحریم‌ها را داشتیم و داریم.

آیت الله جنتی تصریح کرد: در این چهل سال  با همه این فشارها جمهوری اسلامی ایران توانست روی پای خود بایستد و این ایستادگی در دنیا بی‌سابقه است.

وی یادآور شد: ما با دست خالی در مقابل دشمن ایستادیم آن‌هم دشمنی که دستش پر بود و توانستیم در جنگ هم ایستادگی کنیم.

رئیس مجلس خبرگان پیروزی در جنگ را مدیون رهبری امام راحل دانست و افزود: اگر تکیه به خدا نبود ما به این موفقیت دست نمی‌یافتیم.

 اگر سپاه نبود انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و اسلام هم نبود.

وی بابیان اینکه امام همان ابتدای انقلاب چند گروه خاص مثل سپاه و‌ کمیته امداد را تشکیل داد، اظهار کرد: اگر سپاه نبود انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و اسلام هم نبود.

جنتی با اشاره به  سالروز ایجاد سپاه  بیان کرد: در ابتدای انقلاب گروه‌های مختلفی سعی داشتند ایران را تجزیه کنند و قدرت را در دست خود بگیرند و همه این‌ها تلاش داشتند این انقلاب را از بین ببرند اما وجود سپاه مانع رسیدن آنها به خواسته‌شان شد.

وی ابراز کرد: بهترین خدمات را سپاهیان انجام دادند در حالی که دنبال پست و مقام نبودند و نیستند الگو سپاهیان سردار سلیمانی است.

جنتی اظهار کرد: متأسفانه که هم‌اکنون سپاه را مورد هجمه قرار می‌دهند و باطنز سعی دارند این نیرو را از چشم مردم  بیاندازند.

اگر سپاه نبود، داعش عراق و سوریه را گرفته

وی قدرت اقتصادی، سیاسی و غیره در ایران را نتیجه حضور سپاه دانست و بیان کرد: اگر سپاه نبود، داعش عراق و سوریه را گرفته و  از حکومت اسلامی حکومت داعشی باقی می‌ماند سپس به ایران می‌امدند و همان بلاها را بر سر ما می‌آوردند.

جنتی با بیان اینکه چرا اینقدر نسبت به سپاه هجمه دارید و از آنها بد می‌گویید؟ گفت: سپاه به پشتوانه این مردم است که توانست با قدرت جلوی دشمنان بایستد که باید قدر این مردم را هم دانست.

بسیاری در داخل قدر حضور رهبری را نمی دانند

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه مردم مشکلات بسیاری دارند که باید به آنها رسیدگی شود، اظهار کرد: دشمن از طریق مشکلات مردم می‌خواهد ولایت فقیه را از بین ببرد.

جنتی افزود: بسیاری در داخل قدر حضور رهبری و هدایت ایشان را در جامعه درک نکرده‌اند دشمن می‌داند که اگر بخواهد ایران را از بین ببرد باید ولایت فقیه را از ما بگیرد.

وی ابراز کرد: دشمن بیشتر از ما می‌داند این رهبر است که در مقابل حیله‌ها و هجمه‌های آنها ایستاده و کشور را اینگونه قدرتمند نگه‌داشته است.

مقام معظم رهبری چند سال است که بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند

رئیس مجلس خبرگان بیان کرد: این سپاه است که اهداف رهبری را پیگیری می‌کند؛  مقام معظم رهبری چند سال است که بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی بیان کرد: امسال هم مقام معظم رهبری بحث تولید ملی و اشتغال را مطرح کردند که توجه به این موضوع نشان از هوشیاری ایشان به مشکلات و راهنمایی برای عبور از این بحران دارد.

جنتی با اشاره به اینکه با جلوگیری از قاچاق می‌توان کمک بسیاری به تولید ملی و اشتغال در کشور کرد، گفت: وقتی جلوی قاچاق گرفته شود سرمایه‌گذارها سرمایه‌شان را به جای بانک‌های خارجی در دایره تولید داخلی سرمایه‌گذاری می‌کند.

آقای نوبخت باید پاسخگوی تولید و اشتغال سال گذشته باشد

وی با اشاره به بازار آشفته ارز بیان کرد: متاسفانه آقای نوبخت نماند تا از ایشان درباره  تولید و اشتغال در سال گذشته بپرسیم.

جنتی گفت: همه باید بسیج بشوند، دولت، ملت، مقامات علما و مراجع و همه کسانی که از برکات انقلاب اسلامی بهره بردند باید به میدان بیایند.

وی در پایان وظیفه اصلی روحانیت را حفظ دین مردم دانست و گفت: باید ببینیم مشکلات از کجاست و مشکلات مردم را حل کنیم ابتدا خودمان را بسازیم و بعد با منکرات برخورد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه