English

شجاع دریکوند:

به پزشکان نخبه لرستان اعتماد کنیم

شجاع دریکوند در یادداشتی با عنوان«به پزشکان نخبه لرستان اعتماد کنیم»، ضمن اشاره به تجربه شخصی خود از یک عمل جراحی، از مردم لرستان خواست تا امور درمانی خود را در داخل استان انجام دهند.

به پزشکان نخبه لرستان اعتماد کنیم

خبرگزاری موج لرستان؛ اعتماد واژه‌ای است برانگیخته از یک اطمینان همه جانبه در موضوعات مختلف برای ما هنگامی که به نهایت رضایت فکری و قلبی رسیده باشیم و قطعا بعد از این فرآیند به این اعتماد عمل خواهیم کرد، با این مقدمه به موضوع پزشکان نخبه در استان اشاره میکنم که تجربه شخصی است، به مدت پنچ سال نیاز به جراحی ستون فقرات داشتم، با یک جراحی نسبتا سخت این اقدام را به علت عدم اطمینان از نتیجه کار و عوارض ناشی از جراحی به تاخیر انداخته تا اینکه در آغاز سال 97 به علت تشدید بیماری ناچار به تحقیق کامل در این زمینه شدم، به اکثر جراحان استان‌های کشور در تهران، اصفهان، کرمانشاه و خوزستان مراجعه و هر یک از پزشکان مطلبی ارائه دادند، قانع نشدم و تصمیم گرفتم با پزشکان چیره دست هم استانی مشورت کنم. از جمله آقایان دکتر کرم طولابی، و جراح مشهور هم استانی دکتر فرید، هر 2 نفر فردی را معرفی کردند و ایشان را از مجرب‌ترین و به روزترین جراحان کشور می‌دانستند و تعبیر دکتر طولابی در مورد ایشان پروفسور مهرداد ایازی بود. به همین منظور به مطب ایشان مراجعه و سیر بیماری خود را توضیح دادم و ایشان بعد از معاینات اولیه و گرفتن ام.آر.آی مجدد و مقایسه با مدارک قبلی پیشنهاد جراحی باز دادند و من با اعتماد کامل پذیرفتم.

در تاریخ 27 فروردین 97 در بیمارستان توحید خرم آباد تحت جراحی باز ستون فقرات از نوع تنگی حاد کانال نخایی قرار گرفتم و بعد از سه ساعت از اطاق عمل خارج شدم و به لطف خدا و توانمندی این پزشک حاذق از روز دوم عمل از روی تخت بیمارستان برخاسته و به راه رفتن اقدام نمودم و پس از چند روز ترخیص شدم.

به همین دلیل به پاس قدردانی و برحسب وظیفه، از زحمات جناب دکتر مهرداد ایازی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و سپاسگزارم از دکتر اکبر فرید و پرسنل شریف اطاق عمل و پرستاری بیمارستان توحید خرم آباد و در نهایت با انتقال این تجربه به هم استانی‌های عزیز عرض می‌کنم که بیایید به پزشکان لرستانی که ما را تنها نگذاشته‌اند اعتماد و آنان را تکریم کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه