English

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان به زیرساخت هایی از جمله برند شهری نیاز داریم

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست گفت: برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان به زیرساخت هایی از جمله برند شهری نیاز داریم.

برای توسعه صنعت گردشگری در اصفهان به زیرساخت هایی از جمله برند شهری نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی  در نشست هم اندیشی برند گردشگری شهراصفهان با فرهیختگان اظهار داشت:برند شهری اصفهان بیش5 سال است که توسط اتاق بازرگانی در دست تحقیق و بررسی است و آماده رونمایی برای گردشگران خارجی است .

وی افزود: برای توسعه صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی به زیرساخت هایی از جمله برند شهری نیاز داریم که بتوان برای شهر اصفهان جذابیت ایجاد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل شورای توسعه پایدار استان اصفهان را یکی دیگر از فعالیت های اتاق بازرگانی برشمرد و گفت:این شورا با هدف شناسایی چالش های توسعه بدون ضابطه تشکیل و خواستار ارایه مدل توسعه پایدار بر مبنای مزیت های استان است.

برندشهری سرمایه خارجی برای شهروندان اصفهانی است

مدیر پروژه برند شهری اصفهان نیز در این نشست گفت: برند شهری باعث می شود شهرها به سرمایه خارجی شهروندان آن شهر تبدیل شود و منافع اقتصادی برای همه مردم به ارمغان آورد.

اتاق بازرگانی

رضا گنجوی  بیان کرد:برند شهری اصفهان پس از برگزاری مسابقه بین شرکت های تبلیغاتی و با مشاوره شرکت های بین المللی فعال در حوزه روابط عمومی به مرحله پایانی رسیده است .

وی ادامه داد:برند شهری اصفهان در کلیه تولیدات و مراکز  معرفی می شود که استاندارد های لازم درتولید کالا و ارایه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی رعایت کنند.

مدیر پروژه برند شهری اصفهان از ساخت 180 قصه از روایت های ناگفته در مورد آثار تاریخی اصفهان توسط کمیسیون گردشگری خبر داد و گفت:این روایت ها توسط نخبگان ،هنرمندان و فرهیختگان شهر بیان و در اختیار آژانس های گردشگری برای معرفی به گردشگران خارجی می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه