English

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان :

تنها راهبرد عبور از بحران کم آبی در اصفهان اعمال مدیریت مصرف است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت:تنها راهبرد عبور از بحران کم آبی در اصفهان اعمال مدیریت مصرف است.

تنها راهبرد عبور از بحران کم آبی در اصفهان اعمال مدیریت مصرف است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، هاشم امینی با اشاره به شرایط بحرانی تامین آب شرب در تابستان گفت: تنها راهبرد عبور از بحران کم آبی در اصفهان اعمال مدیریت مصرف است.

وی افزود:در سال گذشته میزان آورد آب در سد زاینده رود حدود یک میلیارد و200 میلیون مترمکعب بوده درحالیکه این رقم هم اکنون به کمتر از 400 میلیون مترمکعب رسیده است .

امینی اظهار داشت: نیاز آب شرب برای مردم 56 شهر و 300 روستا  حدود 14 هزار و 500 لیتر در ثانیه می باشد. بنابراین تنها راهبرد عبور از بحران کم آبی در اصفهان اعمال مدیریت مصرف است.

کاهش حجم ذخیره سد زاینده رود تا فصل تابستان

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیار محدود حجم ذخیره سد زاینده رود پاسخگوی نیازبیش از پنج میلیون  نفر مشترکین که تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارند نیست اعلام کرد: جحم ذخیره سد زاینده رود تا فصل تابستان روند کاهشی دارد وبا این حجم بسیارناچیز نمی توان آب شرب مشترکین را تامین کرد.

سد زاینده رود

امینی گفت:برای اینکه آحاد مردم در اصفهان مطلع از بحران کم آبی در اصفهان شوند و بتوانند با مصرف صحیح مارا در تامین پایدار آب شرب یاری کنند بیش  از 100 نفر از اکیپ مروجین مصرف آب با لباس های متحدالشکل  اقدام به توزیع  بروشورهایی که حاوی چگونگی مصرف صحیح آب  است در ایستگاههای مترو،اتوبوس شهری ،تاکسی رانی و مراکز خرید ،مراکز فرهنگی در مکانهایی که محل تردد وتجمع بسیاری از مردم در طول شبانه روز هست و بخصوص نمازهای جمعه می نمایند.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه مردم نگران کیفیت آب شرب نباشند عنوان کرد: درست است که در نیمه اول سال جاری برای تامین آب شرب مردم با چالش جدی کم آبی مواجه هستیم اما این دلیل نمی شود که هر از هر آبی برای رفع نیاز مشترکین بهره مند شویم قطعا تاسلامت و کیفیت آن مورد  تایید مراکز ذیصلاح نباشد درشبکه توزیع قرار نمی گیرد پس مردم مطمئن بسلامت آب شربی که در اختیار آنها قرار می گیرد باشند و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه