English

سرپرست گروه موسیقی دومان:

متاسفانه در طول زمان، ادبیات شعر و زبان محاوره ای ترکی از یکدیگر فاصله گرفته اند

حسن عبدالعظیم زاده گفت : متاسفانه در طول زمان، ادبیات شعر و زبان محاوره ای ترکی از یکدیگر فاصله گرفته اند که از جمله عوامل افزایش رغبت جوانان امروزی به موسیقی های پاپ فارسی است.

متاسفانه در طول زمان، ادبیات شعر و زبان محاوره ای ترکی از یکدیگر فاصله گرفته اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حسن عبدالعظیم زاده طی سخنانی اظهار کرد: انصافا فضا برای فعالیت هنری و فرهنگی از چند سال گذشته، مساعدتر شده است 

وی افزود:از رفتار و همکاری خوب اداره اماکن برای برگزاری کنسرت جدیدمان بسیار راضی هستم و بر این باور هستم که در حال حاضر، اخذ مجوز برای یک کنسرت خوب از اداره اماکن، راحت تر از خرید یک بلیط از  یک سایت  است.

سرپرست گروه دومان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بعد از چندین سال وقفه در فعالیت این گروه به خاطر برخورد نامناسب یکی از ماموران اماکن وقت در سال های گذشته، از سال ۸۵ تا ۹۲ فعالیت گروه دومان را متوقف کردیم.

حسن عبدالعظیم زاده

وی در ادامه  از گسترش موسیقی هایی با سبک های مختلف به سبک عاشقانه گفت: متاسفانه اکثر این کارها، تداعی گر آهنگ هایی با مضمون«دیس لاو» هستند که اثرات بسیار بدی دارند چرا که با تکرار آن ها شاهد ایجاد یک اپیدمی بسیار بد در این حوزه هستیم.

 ما مجوز اجرای کنسرت جدید دومان را قبل از آقای شهریاری از نهادهای مربوطه گرفتیم

عبدالعظیم زاده  در پاسخ به سوالی مبنی بر همزمانی کنسرت دومان با کنسرت رحیم شهریاری در تبریز نیزگفت: ما مجوز اجرای کنسرت جدید دومان را قبل از آقای شهریاری از نهادهای مربوطه گرفتیم ولی ایشان فروش بلیط را قبل از ما شروع کردند. با این حال به ایشان به عنوان یک هنرمند، ارزش و احترام قائل هستم و معتقدم ایشان، طرفداران خود و ما هم طرفداران خودمان را داریم و سعی می کنیم در یک فضای دوستانه به رقابت سالم در راستای ارتقای هنر موسیقی تبریز، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در صورت حمایت مسئولان امر، این گروه آماده برگزاری کنسرت های ملی و بین المللی بخصوص در کشورهای ترکیه و آذربایجان را دارد.

اتابک دریانی، مدیر برنامه گروه موسیقی دومان نیز در این نشست خبری گفت: فروش بلیط کنسرت جدید گروه موسیقی دومان از ۲۸ فروردین ماه  آغاز شده است و روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن پتروشیمی تبریز به روی صحنه می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه