English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

پزشکان باید بیشتر از سایرین به معنویت توجه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر طبیب به معنویت توجه کند، در تمام مراحل معاینه خدا را می‌بیند، پزشکان باید بیشتر از سایرین به معنویت توجه داشته باشند.

پزشکان باید بیشتر از سایرین به معنویت توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد:پزشکی حرفه‌ای است که در هیچ دوره‌ای مردمان آن دوره از آن بی‌نیاز نبوده و همواره نیازمند آن هستند، به طوری که تا زمانی که بیمار وجود داشته باشد، چاره‌ای جز مراجعه به پزشک وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: از نظر اسلام، پزشکی راهی برای ثروت اندوزی نیست، بلکه پزشکی علمی الهی و رسالتی خدایی است.

وی در ادامه با تقدیر از خیران سلامت در استان گفت: خیران سلامت، اقدامات ارزشمندی را در نقاط محروم انجام داده‌اند که نمونه‌ی آن‌ها در استان ما نیز زیاد است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رسالت پزشکان بیان کرد: هدف علم پزشکی، تامین سلامتی بوده و این هدف در دین اسلام نیز بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام آل هاشم  در ادامه با گرامیداشت هفتادمین سالگرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت احترام به پیشکسوتان این حرفه نیز خاطرنشان کرد: احترام به پیشکسوتان، احترام به شاغلان بوده و موجبات رشد و خوشحالی شاغلان را فراهم می‌کند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه