English

استاندار اصفهان در دیدار با سفیر گرجستان:

اصفهان آماده همکاری های اقتصادی دوجانبه با گرجستان است

استاندار اصفهان با تاکید بر همکاری های اقتصادی دوجانبه اصفهان و گرجستان گفت: توسعه ی روابط اقتصادی اصفهان و گرجستان می تواند موجب پایداری روابط همه جانبه باشد.

اصفهان آماده همکاری های اقتصادی دوجانبه  با گرجستان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار با سفیر گرجستان با بیان اینکه تجار و سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در گرجستان به بازارهای اروپا راه پیدا کنند، گفت: اصفهان آماده ورود به کریدور همکاری های اقتصادی مورد نظر وزارت خارجه با کشور گرجستان است.

وی افزود: شرایط ثبت کشور و جذب سرمایه گذار در کشور گرجستان بسیار خوب است و هدف گذاری مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه اصفهان مناسب ترین محل و استان برای این امر است، عنوان کرد: اصفهان می تواند به صورت مطلوب و گسترده مراودات کاملی را با گرجستان داشته باشد.

گرجستان مسیر مناسبی برای رسیدن به بازارهای اروپایی است

استاندار اصفهان با بیان اینکه تجار و سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در گرجستان به بازارهای اروپا راه پیدا کنند، خاطرنشان کرد: اصفهان توانمندی ایجاد کارخانه های تولیدی در گرجستان و صادرات محصولات به اروپا را دارا است.

 سفیر گرجستان

وی با اشاره به ضرورت ایجاد مراودات مستقیم بین سرمایه گذاران ایرانی و گرجی، گفت: اتاق بازرگانی به عنوان یک پارلمان اقتصادی کوچک بهترین مسیر برای رسیدن به این موضوع است.

استاندار اصفهان با اشاره به شرایط خوب استان اصفهان در زمینه تاسیس کارخانجات تولیدات تجهیزات ساختمانی، صنایع فلزی و لوازم خانگی در گرجستان افزود: اصفهان در این زمینه ها پیشتاز است و توسعه ی روابط اقتصادی می تواند موجب پایداری روابط همه جانبه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه