English

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان:

مهمترین مساله تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر اصل طلاست

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مهمترین مساله تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر اصل طلاست.

مهمترین مساله تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر اصل طلاست

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اسرافیل احمدیه اظهار داشت:مسایل و مشکلات بخش طلا و جواهرات بویژه در بخش صادرات پس از بررسی و ارایه راهکار به وزارت صنعت،معدن و تجارت ارجاع داده می شود.

وی افزود:شش گروه کالایی شامل شیرینی جات سنتی،طلاو جواهر،گلاب،فرش ماشینی، نساجی و روغن صنعتی در قالب میزهای توسعه صادرات از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به استان اصفهان واگذار  شده است.

رییس انجمن تولیدکنندگان وصادرکنندگان طلاجواهر،نقره وسنگ های قیمتی استان اصفهان نیز گفت: مهمترین مساله تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا  محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر اصل طلاست.

محسن طلایی مینایی تصریح کرد:تولیدکنندگان،صادرکنندگان و فعالان این بخش خواستار محاسبه مالیات از اجرت ساخت طلا هستند و آماده پرداخت این مالیات اند.

اتاق بازرگانی

وی افزود:ورود شمش بدون حقوق و عوارش گمرکی برای صادرکنندگان،اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای تولیدکنندگان،ورود مصنوعات خارجی با کنترل مراجع قانونی،کمک در جهت کاهش هزینه های تولید (بیمه، واردات دستگاها و لوازم یدکی تولید، مواد اولیه شیمیایی)،کمک در جهت صادرات طلای ساخته ،حضور نماینده انجمن در جلسات تخصصی (گمرک، اداره امور مالیاتی، بانک مرکزی) از خواست های فعالان این بخش است.

رییس انجمن تولیدکنندگان وصادرکنندگان طلاجواهر گفت:یکی از شروط تبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس تهاتر کالا با کالاست و با تسهیل شرایط از سوی دولت می توان طلای ساخته شده ایران را با طلای ساخته شده این کشورها مبادله کرد.

به گزارش موج، نخستین جلسه میزهای توسعه صادرات ویژه طلا به میزبانی انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهرات و سنگ های قیمتی استان و کمیته فلزات گرانبهای کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه