English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

اجرای طرح جذب پلیس افتخاری در فرماندهی انتظامی استان اصفهان

فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح جذب پلیس افتخاری با مدرک دیپلم به بالا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح جذب پلیس افتخاری در فرماندهی انتظامی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تحکیم جذب و مشارکت مردمی در طرح ها و ماموریت های خود از بین علاقمندان دارای سنین 18 تا 65 سال با مدرک دیپلم به بالا اقدام به عنوان پلیس افتخاری ثبت نام می کند.

وی افزود:علاقمندان به همکاری در ماموریت های نیروی انتظامی می توانند با در دست داشتن 4 قطعه عکس، شناسنامه و کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، سابقه عضویت در بسیج و یا سوابق ایثارگری، معرفی نامه، برگ عدم سوء پیشینه کیفری و تکمیل برگه میثاق نامه براساس نوع علاقمندی و همچنین تخصص کاری خود به یکی از رده های این فرماندهی شامل پلیس فتا، پلیس پیشگیری، پلیس راهور، پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و معاونت اجتماعی مراجعه کنند.

پلیس افتخاری

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان  اصفهان هدف از اجرای این طرح را نهادینه سازی و توسعه مشارکت های مردمی و جلب اعتماد عمومی جامعه، تقویت توان، تحرک و پویایی ناجا و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و جامعه پروری پلیس، مشارکت در بومی سازی نظم و امنیت و فعالیت های پیشگیرانه متناسب با اقلیم متنوع کشور و مشارکت مردمی در بخشی از امور امنیتی، انتظامی و ترافیکی عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه