English

پیش بینی هواشناسی خوزستان:

سامانه بارشی از دوشنبه برای خوزستان تکرار می شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ناپایداری مجددی بر خوزستان حاکم خواهد بود که بارش‌های پراکنده و رگباری همراه با وزش باد شدید در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

سامانه بارشی از دوشنبه برای خوزستان تکرار می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کوروش بهادری بیان کرد: با توجه به میزان بارش های اخیر خوزستان در  مجموع میزان بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری در خوزستان تاکنون 161 میلی‌متر گزارش شده است، در حالی که میزان بارش در سال زراعی گذشته (96-95) در مدت مشابه که سال کم‌بارشی بوده است 203 میلی‌متر بوده است. این میزان بارش در مقایسه با بلندمدت که 298 میلی‌متر است، 46 درصد کاهش داشته است.

بارندگی خشکسالی خوزستان را سیراب نکرد

وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌ روزهای اخیر هنوز خوزستان با پدیده خشکسالی روبه‌رو است بنابراین باید دستگاه‌های اجرایی، بخش کشاورزی و مردم نسبت به استفاده مصرف بهینه آب توجه داشته باشند.

خشکسالی

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوایی خوزستان در هفته جاری گفت: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ناپایداری مجددی بر خوزستان حاکم خواهد بود که بارش‌های پراکنده و رگباری همراه با وزش باد شدید در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود. در حال بررسی هستیم تا در صورت نیاز اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر شود.

بهادری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته هندیجان با 31 درجه سانتی‌گراد و تاراز با 5 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 17 تا 29 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی