English

رئیس هیات سوارکاری شهرستان رشت خبر داد:

لغو زمان برگزاری مسابقه کورس امتیازی روز مبعث در رشت/ تمدید زمان ثبت نام برای سوارکاران

رئیس هیات سوارکاری شهرستان رشت با اشاره به حدنصاب نرسیدن شرکت کنندگان در مسابقه کورس امتیازی در رشت از لغو این مسابقات در دروز مبعث خبر داد و گفت: زمان ثبت نام برای سوارکاران تمدید شده است.

لغو زمان برگزاری مسابقه کورس امتیازی روز مبعث در رشت/ تمدید زمان ثبت نام برای سوارکاران

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد مهدی انتظام امروز در دومین جلسه هیات سوارکاری این شهرستان که با حضوراکثریت روسای کمیته ها برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به عدم استقبال شرکت کنندگان از ثبت نام در مسابقه کورس امتیازی، برگزاری مسابقه در روز مبعث در این شهر لغو شده است.

 وی افزود:  ضمن تمدید ثبت نام از سوارکاران که توسط مسئول موقت آن آقای نوروزی انجام می شود برگزاری مسابقه مذکور به سی و یکم فروردین ماه جاری موکول شده است.

به گفته رئیس هیات سوارکاری رشت، در صورت عدم ثبت نام سوارکاران محلی، هیات از برگزاری مسابقات امتیازی خوداری کرده و مسابقات را صرفا به اسب های امتیاز دار و نژادهای دیگر متمرکز خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در صورت عدم ثبت نام سوارکاران محلی، به اسب هایی که تاکنون در مسابقات شرکت نکرده یا در رده اعلام شده ثبت نام ننموده اند نیز مجوز حضور در مسابقات آتی داده نخواهد شد.

تخریب پیست سوارکاری پیربازار رشت

تخریب پیست سوارکاری پیربازار رشت توسط گردشگران در روز سیزده بدر

انتظام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید از پیست سوارکاری پیربازاراشاره کرد و با ابراز تاسف از تخریب جایگاه بتنی و سازه های تاسیساتی این پیست گفت: دیدن این صحنه ها بسیار دلخراش و ناراحت کننده است زیرا علی رغم هزینه کرد جدید روی سازه ها بعد از سیزدهم فروردین بار دیگر آسیب جدی توسط گردشگران به این پیست وارد شده است .

وی تصریح کرد: این هیات با شرایط سخت اعتباری و نداشتن بودجه کافی پیست مذکور را برای برگزاری مسابقات بسترسازی کرده بود.

شرایط برگزاری مسابقه پرش شهرستان به زودی اعلام می شود

رئیس هیات سوارکاری شهرستان رشت همچنین از برگزاری مصاحبه و امتحان ورودی نخستین دوره مربیگری درجه سه سوارکاری در شهرستان رشت خبر داد و گفت: زمان برگزاری این دوره به متقاضیان با شرایط ذکر شده اعلام شده است و تنها افرادی مجاز به حضور در این دوره  خواهند بود که مورد تایید هیات باشند.

وی از برگزاری مسابقات پرش اسب از مانع در رشت خبر داد و گفت: شرایط ثبت نام، زمان و مکان مسابقه پرش شهرستان به زودی اعلام می شود.

گفتنی است؛ در سال جدید، گسترش کارکمیته های آموزش، فنی، انظباطی و استفاده از همه امکانات هیات برای آموزش مبتدیان در دستور کار این هیات قرار دارد.

بحث سامان دهی جامعه آماری و شناسایی اسب ها، مالکان و سوارکاران در شهرستان رشت نیز از دیگر اولیت های هیات سوارکاری این شهرستان در سال جدید است.

در این جلسه در مورد رونق بازار خرید و فروش اسب به منظور ایجاد درآمدزایی برای ادامه فعالیت هیات مذکور نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه