English

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری سه همایش پیاده روی «صبح و نشاط» در تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ازبرگزاری سه همایش پیاده روی «صبح و نشاط» در تبریز خبرداد.

برگزاری سه همایش پیاده روی «صبح و نشاط» در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از تبریز، ایوب بهتاج در جمع خبرنگاران گفت:سالانه برای هر استان،  از این همایش یک سهمیه در نظر گرفته می شود، اما امسال به مناسبت «تبریز ۲۰۱۸» سه سهمیه برای همایش پیاده روی «صبح و نشاط» نظر گرفته ایم و پخش مستقیم این پیاده روی ها را خواهیم داشت.

وی با اظهار بر اینکه به مناسبت هفته سلامت، اولین همایش پیاده روی ۳۱ فروردین سال جاری ساعت ۷ صبح در ائل گؤلی برگزار خواهد شد، ادامه داد: دومین همایش نیز در تیر ماه، و سومین همایش در هفته تربیت بدنی برگزار خواهند شد و بحث دعوت مردم برای استقبال از این همایش برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم رسانه ها یارای ما باشند.

برگزاری مسابقات جهانی والیبال نشسته در تبریز

 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  در ادامه سخنان خود افزود: اولین دوره مسابقات جهانی والیبال نشسته با حضور  شش تیم برتر جهان در تبریزبرگزار می شود.

وی در همین راستا با اظهار بر اینکه مصمم هستیم این مسابقات را در بالاترین سطح برگزار کنیم، ادامه داد: اولین دوره مسابقات والیبال نشسته، با حضور شش تیم برتر جهان برگزار خواهد شد و ما شاهد ورود تیم های ایران، آمریکا، روسیه، آلمان، اوکراین و بوسنی در تبریز خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این بازی ها در سالن ورزشی صدرای تبریز برگزار خواهد شد، ابراز داشت: در این راستا زیر ساخت های این سالن فراهم شده، و تمامی استانداردسازی های آن را انجام داده ایم.

وی زمان ورود شش تیم برتر جهان را ۲۸ فروردین اعلام کرد و گفت: این مسابقات  از ۳۰ فروردین در سالن صدرا برگزار خواهد شد.

ورزشگاه باغشمال تبریز

ورزشگاه باغشمال تبریز نوسازی می‌شود

بهتاج در ادامه سخنان خود در خصوص نوسازی ورزشگاه باغشمال تبریز نیز ضافه کرد: این ورزشگاه به شدت فرسوده شده است و بخشی از سکوهای ورزشگاه کارش از بازسازی گذشته و باید تخریب و مجددا ساخته شود.

وی در مورد کاربری این ورزشگاه گفت: این ورزشگاه بعد از آماده شدن برای برگزاری مسابقات رده‌های پایه استفاده خواهد شد، اما این ورزشگاه می تواند به مکانی برای استعدادیابی و برگزاری کلاس‌های مختلف فوتبال برای شناسایی استعداد ورزشی بکار گرفته شود و نباید تنها این ورزشگاه در بعد برگزاری مسابقات نگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری موج ،ورزشگاه تختی تبریز که بیشتر به باغشمال معروف است نزدیک به 50 سال قدمت داشته و تا پیش از افتتاح ورزشگاه یادگار امام، استادیوم اصلی شهر تبریز محسوب می‌شود.

گفتنی است این ورزشگاه در یک سال گذشته به دلیل فرسودگی میزبانی هیچ مسابقه‌ای نبوده است.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه