English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه:

تخصیص ۹۲۱ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه

الیاسی گفت: تاکنون 921 میلیارد تومان از 999 میلیارد تومان بودجه مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه تخصیص داده‌شده است.

تخصیص 921 میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه در خصوص تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه، ابراز داشت: از ۹۹۹ میلیارد تومانی که از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه بوده تاکنون بیش ۹۳ درصد یعنی حدود ۹۲۱ میلیارد تومان آن تخصیص‌یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به سفرهای بعدی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه شاهد تخصیص مابقی اعتبارات سفر قبلی و اختصاص اعتبار مناسبی برای دیگر طرح‌ها و پروژه‌های استان در دو سال آتی باشیم.

راه‌آهن کرمانشاه تا مرز خسروی

ادامه‌دار کردن راه‌آهن کرمانشاه تا مرز خسروی در رأس مصوبات دولت

الیاسی خاطرنشان ساخت: از طرح‌ها و پروژه‌های مهم مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه می‌توان به تکمیل و راه‌اندازی راه‌آهن غرب و ادامه آن تا خسروی و بهره‌برداری از قطعه ملایر به کرمانشاه اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین احداث کمربندی غربی و قطعات باقی‌مانده بزرگراه کربلا در دالاهو و سرپل ذهاب، احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان پاوه، تصفیه پساب شهرک‌های صنعتی، تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی (۹۲ روستا)، احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس گیلانغرب، بخش MRI و EMT اتاق‌های عمل و ترومای غرب کشور دانشگاه علوم پزشکی، کمک و زیرساخت‌های هلال‌احمر و… نام برد.

الیاسی در پایان افزود: در راستای عملیاتی ساختن هر چه زودتر مصوبات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه، جلسات کارشناسی فشرده‌ای در استان و نهاد ریاست جمهوری و سازمان برنامه‌وبودجه کشور تشکیل و بر روی پروژه‌های تأثیرگذار مهم برای اخذ مصوبه دور بعدی سفر توافق حاصل‌شده است که انشالله در سفر اخیر شاهد اعلام مصوبات از زبان ریاست محترم جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و وزرا خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی