English

رئیس حوزه هنری لرستان؛

هفته هنر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری لرستان از برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در این استان خبر داد.

هفته هنر انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ ظهر امروز محمد حسین امیدی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 تا 27 فروردین ماه، در حوزه هنری استان لرستان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری لرستان، افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی که همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی برگزار خواهد شد، برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

حوزه هنری به دنبال تبیین هنر انقلاب اسلامی است

امیدی پور، در تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی، با اعلام این نکته حوزه هنری به دنبال تبیین هنر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای هنرمند و تجلیل از خانواده شهید یخچالی، رونمایی از نخستین کتاب کاریکاتور لرستان با عنوان «ریفورم»، برپایی نمایشگاه تجسمی، اجرای نمایش و رونمایی از آثار مستند، داستانی و انیمیشن، از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در لرستان است که انشاالله با حضور عموم علاقه‌مندان و اهالی فرهنگ و هنر در حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

هفته هنر انقلاب اسلامی لرستان

رئیس حوزه هنری لرستان، ادامه داد: همچنین، تا پایان فصل بهار، از 3 آلبوم موسیقی لری که توسط سوره حوزه هنری تهیه و تولید شده نیز رونمایی خواهد شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

سینما فلسطین بروجرد احیا می‌شود

محمدحسین امیدی پور با اعلام این خبر که سینما فلسطین بروجرد در 6 ماهه اول سال جاری فعالیت خود را از سر خواهد گرفت، افزود: این سینما با داشتن هزار و 24 صندلی زمانی در بین 10 سینمای بزرگ کشور بوده که مقرر شد در مهلت اعلام شده، فعالیت مجدد خود را آغاز کند.

امیدی پور

جلد دوم کتاب بلدچی منتشر می‌شود

امیدی پور در پایان از انتشار جلد دوم کتاب بلدچی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بَلَدچی با استقبال خوبی مواجه شد و به چاپ سوم رسید، لذا جلد دوم آن نیز در حال طی مراحل پایانی است که امیدواریم به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

گفتنی است، هفته هنر انقلاب اسلامی، از 20 تا 27 فروردین ماه سال جاری در حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه