English

با حضور ۶ تیم برتر جهان در تبریز؛

مسابقات بین المللی والیبال نشسته از ۳۰ فروردین برگزار می شود

مسابقات بین المللی والیبال نشسته با حضور 6 تیم برتر جهان از سی ام فروردین سال جاری در تبریز برگزار می شود.

مسابقات بین المللی والیبال نشسته از 30 فروردین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛ ایوب بهتاج با اعلام این مطلب از برگزاری مسابقات بین المللی والیبال نشسته با حضور شش تیم مدعی و پر قدرت این رشته ازجمله روسیه ، آلمان ، آمریکا ، بوسنی ، اوکراین و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این مسابقات از سری مسابقات بین المللی پیش بینی شده برای تبریز 2018 است که از سی ام فروردین ماه لغایت چهارم اردیبهشت در تبریز برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به پتانسیل این مسابقات در راستای شناساندن تبریز 2018 پایتخت گردشگری جهان اسلام افزود: با برگزاری چنین مسابقاتی و تداوم برگزاری مسابقات بین المللی در تبریز می توان به رشد گردشگری در استان و شناساندن ظرفیت های استانی و ملی در سطح بین الملل کمک های شایانی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همچنین از حضور بیش از صد نفر میهمان خارجی در قالب تیم های شرکت کننده و عوامل اجرایی بین المللی خبر داد و گفت: با برگزاری هرچه بهتر و پر شور این مسابقات می توان فرهنگ مردم ورزش دوست این سرزمین را به رخ جهانیان کشید.

وی در ادامه از تمامی ورزش دوستان و مردم شریف استان خواست تا با حضور و تماشای این مسابقات و تشویق تیم ملی کشورمان نشاندهنده اتحاد و همبستگی ملت عزیز ایران اسلامی باشند.

به گزارش خبرگزاری موج؛ مسابقات بین المللی والیبال نشسته شش تیم برتر جهان از روز پنجشنبه سی ام ماه جاری در سالن صدرا برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه