English

چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری؛

سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان برگزار می شود

سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل پاک از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

 نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک که با دغدغه‌های زیست‌محیطی برگزار می‌شود، موتورسیکلت‌های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آن‌ها، دوچرخه‌های برقی حرفه‌ای و معمولی، دوچرخه ثابت، اسکوتر و اسکیت برای عموم مردم نمایش داده می‌شود.

تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه حمل و نقل پاک

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌ در سطح شهر اصفهان است که یک روز پس از پایان نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد شد.

این کاروان به منظور معرفی هرچه بیشتر وسایل نقلیه پاک به شهروندان از پل شهرستان تا چهارباغ عباسی به حرکت درخواهد آمد و توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان را در معرض نمایش عمومی برای مردم قرار خواهد داد.

از سوی دیگر به دلیل اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک با هفته نکوداشت اصفهان همزمان شده است، برنامه‌های فرهنگی ویژه این رویداد نیز در نمایشگاه به اجرا درخواهد آمد تا مردم بیش از پیش با پیشینه فرهنگی، تمدنی و گردشگری اصفهان آشنا شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه