English

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج :

مقدمات گنجاندن روز ((سنه))درتقویم محلی فراهم شده است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت : مقدمات گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز "سنه" صورت گرفته و در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی این روز فرصت مناسبی برای ترویج ومعرفی پتانسیل های فرهنگی وجاذبه های طبیعی وتاریخی این شهر به تمام کشور است.

مقدمات گنجاندن روز ((سنه))درتقویم محلی فراهم شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛جلال شریعتی بیان داشت:مقدمات گنجاندن روز ((سنه))درتقویم محلی فراهم شده است

بر اساس این گزارش،شهرداربهمراه جمعی از اعضاء شورای اسلامی ومدیران شهرداری با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنان گفت : امیدواریم در این سال با خدمات رسانی صادقانه بتوانیم رضایتمندی بیش از پیش شهروندان فهیم سنندجی را فراهم نماییم.

جلال شریعتی بیان کرد : با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام حمایت از کالای ایرانی شهرداریها هم در تحقق شعار این سال نقش بسزایی دارند.

 توسعه فضای سبز ،استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی در فعالیتهای شهرداری ورفع مشکلات مردم از جمله مواردی است که باید مدیران شهری درسرلوحه کار خود قرار دهند.

شریعتی افزود : خوشبختانه امسال با تعامل و همکاری تمامی دستگاهها بسترمناسب  برای اجرای مراسم ها و جشن های فرهنگی در ایام نوروز فراهم شد و این جشن ها هم  مورد  استقبال پرشور شهروندان و مسافران نوروزی هم قرار گرفت.

وی عنوان کرد : یکی از طرح های  شورای شهر در این دوره  گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز"سنه "است  که با برگزاری جلسات متعدد و همفکری با تمامی هنرمندان واساتید مقدمات لازم برای تعیین این روز هم انجام شد.

شریعتی تاکید کرد : گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز "سنه " فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل ها فرهنگی وجاذبه های طبیعی وتاریخی این شهر به تمام کشور است.

وی گفت : یکی از روزهای اردیبهشت ماه برای  گنجاندن در تقویم محلی با نام روز "سنه" تعیین شده که دلیل آن هم این است که اردیبهشت یکی از ماههای است که از نظر زمانی  طبیعت استان بسیار زیبا است و فرصت مناسبی برای دعوت کردن از گردشگران ومهمانان جهت حضور در مراسم های این روز است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی استان با روز تعیین شده برنامه ریزی لازم برای اجرای مراسم های متنوع فرهنگی در این روز صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی