English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان :

خوشحال کردن و شاد کردن مردم کار بسیار پسندیده ای است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد : خوشحال کردن و شاد کردن مردم کاری بسیار پسندیده ای است که ثواب دارد و نیاید با زیاده رویی و بی برنامگی زمینه گناه را فراهم نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛حضرت آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت:خوشحال کردن و شاد کردن مردم کار بسیار پسندیده ای است .

براساس این گزارش، شهردار بهمراه جمعی از اعضاء شورای اسلامی ومدیران شهرداری سنندج با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تبریک سال نو گفت : امیدوارم تمامی مسولان در سال جدید در رفع مشکلات مردم توفیقات لازم را داشته باشند.

آیت الله سید  محمد حسینی شاهرودی گفت : امسال همزمانی بهار طبیعت و بهار معنویت به واسطه وجود ماههای رجب ،شعبان ورمضان در فصل بهار را باید به فال نیک بگیریم و از آن بهره کافی و وافی را ببریم.

وی بیان کرد : ماههای رجب ،شعبان ورمضان ماههای خاصی است که در این ماهها با دعا و عبادت های خاص که اوج آن در شب قدر است می توانیم بهره لازم را ببریم.

حسینی شاهرودی عنوان کرد : پیامبر اکرم (ص ) درفضیلت ماههای رجب،شعبان ورمضان می فرماید خدایا ماههای رجب و شعبان را برای ما پر خیر و برکت کند ومارا به ماه رمضان برساند که بتوانیم از فیوضات این ماه ارزشمند استفاده کنیم.

وی تصریح کرد : انسان باید همزمان هم به جسم و هم به روح خود توجه داشته باشد و از نعماتی که خداوند آن را برای مافراهم نموده به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنیم.

 حسینی شاهرودی تاکید کرد : تمامی کارهای ما در این دنیا باید بر اساس ومبنای دستورات خداوند باشد چرا که دستورات خدواوند بر اساس خیر و رحمت است.

 وی افزود : انسان هم نیاز به جشن وسرور و هم نیاز به غم دارد وباید در برگزاری جشن ها از کارهای بیهوده وناصحیح  پرهیز و ارزشهای اسلامی را هم بخوبی رعایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد : خوشحال کردن و شاد کردن مردم کاری بسیار پسندیده ای است که ثواب دارد و نیاید با زیاده رویی و بی برنامه گی زمینه گناه را فراهم نماییم.

حسینی شاهرودی بیان کرد : وضعیت توپو گرافی سنندج به دلیل محصور بودن در بین کوهها به گونه ای است که باید مسولان برای آینده این شهر و جلوگیری از آلودگی هوا چاره ای بیندایشند.

وی گفت : شهرداری یکی از ارگانهای است که می تواند با توسعه فضای سبز و احیا پارکها وتپه های جنگلی در ایجاد فضای بانشاط و جلوگیری از آلودگی هوا تاثیر گذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد : با فرهنگ سازی مناسب شهروندان را به کاشت درخت و نگهداری از آن بخصوص کاشت درخت های مثمر ترغیب و تشویق کنید.

دیدارنماینده ولی فقیه باشهردار

حسینی شاهرودی گفت : آب مایه حیات است و صدای آن هم بسیار آرامش بخش و دلنواز است و شهرداری با احیاء قنات های سطح شهر می تواند در احداث فضا سبز و ایجاد محیط بانشاط در سطح شهر نقش بسزایی داشته باشد.

اشتغال و اقتصاد کشور در گرو تحقق حمایت از کالای ایرانی است.

حسینی شاهرودی تاکید : کالای ایرانی فقط شامل اشیا مصنوعی نیست بلکه نیروی کار ایرانی هم و استفاده از توان نیروی کار داخلی هم به نحوی در ایجاد اشتغال ورفع مشکل بیکاری هم تاثیر گذار است.

وی به تولید کنندگان هم توصیه نمود : تولید کنندگان داخلی باید تلاش کننداز لحاظ قیمت و کیفیت وبا تولید کنندگان خارجی رقابت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی