English

معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان:

مدیران اجرایی در جلسات و کارگروه ها از سخنرانی و نظریه پردازی پرهیز کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به پرهیز مدیران دستگاه های اجرایی در کارگروه ها از سخنرانی، بیان دیدگاه و نظریه پردازی، گفت: در جلسات دستگاه های دولتی باید تصمیمات اجرایی و تاثیر گذاری گرفته شود تا برای جامعه هدف نتایج و اقدامات ملموسی باشد.

مدیران اجرایی در جلسات و کارگروه ها از سخنرانی و نظریه پردازی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری موج، بهروز اکرمی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان هرمزگان در سال 97 با اشاره به اینکه در جلسات و کارگروه ها باید تصمیمات اجرایی گرفته شود، بیان داشت: رضایت عمومی از حاکمیت برای حاکمیت مهم است، جمهوری اسلامی به هر طریقی دنبال به دست آوردن رضایت عمومی مردم است.

وی با بیان اینکه در بحث نارضایتی‌های اجتماعی اقداماتی صورت می‌گیرد، افزود: جمهوری اسلامی توسط مردم ایجاد شد و سیانت از آن هم به بر دوش مردم است، یکی از وظایف قانونی ما مدیران نیز کسب رضایت عمومی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای مستند کردن این رضایت‌ها برنامه‌های متفاوتی داریم، تصریح کرد: پرسشنامه‌هایی را طراحی کردیم که به صورت عینی و مستند میزان رضایت مردم از تمامی دستگاه‌های عضو شورای اداری را جویا شویم، تیم‌هایی از استانداری در دستگاه‌ها مستقر می‌شوند و یک پرسشنامه در خصوص نگاه ارباب رجوع به دستگاه مورد نظر و دیگری نگاه کارمندان به آن دستگاه توسط این تیم ها تکمیل می‌شود.

برخی مدیران در روز ملاقات مردمی در دفتر خود حضور ندارند

اکرمی با بیان اینکه از دستگاه ‎ هایی که عملکرد قابل قبولی داشته باشند قدردانی خواهد شد، تصریح کرد: روز سه‌شنبه روز ملاقات مردمی است و مدیران موظف هستند این روز را به مردم اختصاص دهند اما شواهد حاکی از آن است در این روزها برخی مدیران به این وظیفه که قانون و بخشنامه ابلاغی است، عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران همچنین موظف‌اند کارهای خود را به گونهای برنامه‌ریزی کنند که در جلسات کارگروه‌ها و کمیته‌های استان شرکت کنند، ابراز کرد: تئوری‌پردازی  در این جلسات به جایی نمی‌رسد، این جلسات توسط مدیران اجرایی برگزار می‌شود و باید نتایج اجرایی و کاربردی داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه