English

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان خبر داد

انجام بیش از ۱۳ هزار ماموریت فوریت های پزشکی اصفهان در ایام نوروز

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان از انجام بیش از 13 هزار ماموریت فوریت های پزشکی در استان اصفهان در مدت اجرای طرح امداد نوروزی سال 97 خبر داد.

انجام بیش از 13 هزار ماموریت فوریت های پزشکی اصفهان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین گفت: در طرح امداد نوروزی ،تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی به 13 هزار و 604 ماموریت اعزام شدند که از این تعداد، 3 هزار و 750 ماموریت، تصادفی و 9 هزار و 854 ماموریت، غیرتصادفی بود.

وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی در این مدت، 2 هزار و 639 مورد در مناطق شهری و یک هزار و 103 مورد جاده ای بوده است.

12 ماموریت احیای موفق در ایام نوروز در اصفهان

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان با اشاره به انجام 12 ماموریت احیای موفق در ایام نوروز، تصریح کرد: در این مدت، امدادرسانی به 24 مورد مسمومیت با منوکسیدکربن در استان اصفهان انجام شد.

راستین به 4 ماموریت امداد هوایی و انتقال 10 مصدوم به بیمارستان توسط بالگرد اورژانس 115 اشاره و خاطرنشان کرد: در طرح امداد نوروزی سال 97 تعداد 32 ایستگاه سلامت در سطح استان برپا شده بود که در این مدت، یک هزار و 374 نفر به این پایگاه ها مراجعه کردند.

 فوریتهای پزشکی

وی اظهار کرد: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی امسال تعداد 140 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در میادین، جاده ها و مکانهای تفریحی و گردشگری پرتردد مستقر شدند که مدت استقرار روزانه هر پایگاه 7 ساعت بوده است.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان با اشاره به 20 هزار و 580 ساعت استقرار آمبولانس ها در این مدت، گفت: در نوروز امسال، 41 هزار و 160 نفر _ ساعت نیروی عملیاتی فوریتهای پزشکی در طرح امداد نوروزی مستقر بودند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان گفت: در این مدت 159 مورد بازدید کارشناسان ناظر از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و 62 مورد بازدید از ایستگاه های سلامت انجام شد.

گفتنی است، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از 141 پایگاه شامل 71 پایگاه شهری، 69 جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتورلانس و 15 اتاق فرمان برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه