English

محدودیت ترافیکی در محور های رشت - قزوین و آستارا - اردبیل / بازگشایی محور پونل – خلخال

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان، افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از 8 صبح امروز تا 24 امشب درمحور‌های رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی در محور های رشت - قزوین و آستارا - اردبیل / بازگشایی محور پونل – خلخال

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ حسین محمد پور با اشاره به وضعیت محور پونل به خلخال، اظهار کرد: محور پونل – خلخال که شب گذشته بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، بلافاصله بعد از دو ساعت با همکاری راهداری بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان گیلان، افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از 8 صبح امروز تا 24 امشب درمحور‌های رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی در محورهای استان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای استان عادی و روان است اما برای ساعات دیگر و بعدازظهر ترافیک پرحجم پیش بینی می‌شود.

سرهنگ محمدپور با اشاره به تصادف منجربه فوت طی 48 ساعت گذشته، تصریح کرد: عصر روز گذشته یک دستگاه پراید در محور حسن رود به زیباکنار با یک عابر مرد برخورد کرد که متاسفانه منجربه فوت عابر 70 ساله شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی