English

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

اعتکاف نقطه اوج تحول انسانی و حرکت از طبیعت به فطرت است/ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در اعتکاف

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت:علاقه مندان می توانند با حضور در مساجد، ادارات سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان و ثبت نام اینترنتی نسبت به حضور در این مراسم اقدام کنند.

اعتکاف نقطه اوج تحول انسانی و حرکت از طبیعت به فطرت است/ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در اعتکاف

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان در ارتباط با برگزاری مراسم اعتکاف، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف در استان گلستان همانند سایر نقاط کشور در ایام ۱۳ الی ۱۵ ماه رجب برگزار می شود.

آمادگی 200 مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف

وی افزود: ۲۰۰ مسجد استان گلستان آماده برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف شده و علاقه مندان می توانند تا تاریخ ۱۰ فروردین برای ثبت نام در این مراسم اقدام کنند.

مراسم اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: علاقه مندان می توانند با حضور در مساجد، ادارات سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان و ثبت نام اینترنتی نسبت به حضور در این مراسم اقدام کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر ۱۹ هزار نفر در این مراسم شرکت کرده بودند که اکثر آنان را جوانان تشکیل می دادند.

وی ادامه داد: اعتکاف نقطه اوج تحول انسانی و حرکت از طبیعت به فطرت است و در این ایام زمینه این تحول فراهم می‌شود، بنابراین باید شرایطی فراهم کنیم تا معتکفان از این شرایط بهترین استفاده را ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه