English

در ۵ روز گذشته انجام شد؛

۹۲ عملیات امداد و نجات و اطفای آتش سوزی ها توسط آتش نشانان رشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت گفت: در ۵ روز گذشته بالغ بر ۹۲ عملیات امداد و نجات و اطفای آتش سوزی ها توسط آتش نشانان ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی رشت انجام گرفت.

92 عملیات امداد و نجات و اطفای آتش سوزی ها توسط آتش نشانان رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی  شهرداری رشت در این باره گفت: در میان این عملیات ها آتش سوزی ضایعات و علفزارها با تعداد ۳۸ مورد رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در این بین ۱۳ مورد حادثه آسانسور و محبوس شدن شهروندان گزارش شد، افزود: خوشبختانه در این حوادث به کسی آسیبی نرسید.

آتش سوزی ناشی از اتصال در سیستم سیم کشی برق

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت در ادامه به ۶ مورد حریق منزل مسکونی و یک مورد حریق تجاری اشاره کرد و گفت: این آتش سوزی ها ناشی از اتصال در سیستم سیم کشی برق سه راهی های متصل به یخچال و تلویزیون، فیوزهای برق، روشن ماندن شمع سفره هفت سین در مجاورت پرده و... بوده است.

وی دیگر عملیات آتش نشانان را چنین تشریح کرد: ۱۱ مورد قفل درب و گیر کردن افراد در منازل مسکونی، ۳ مورد گیر کردن حلقه انگشتری،۱۵ عملیات خدمات رسانی به شهروندان و ۴ مورد حریق خودرو بود.

اطفای حریق اتش نشانی رشت

اطفای آتش سوزی جنگل

مومنی در پایان به عملیات آتش نشانان در اطفای آتش سوزی جنگل در بامداد ۵ فروردین ۹۷ اشاره کرد و ابراز داشت: بواسطه وسعت و شدت بی سابقه آتش سوزی های جنگل ها در نقاط مختلف گیلان ۵ تن از آتش نشانان ایستگاه های ۳و۱۰ بهمراه دو خودروی اطفایی از دقایقی پس از ۳ بامداد امروز به محل آتش سوزی جنگل های سیاهکل اعزام شدند که پس از بالغ بر ۵ ساعت عملیات نفس گیر در کنار دیگر آتش نشانان به آشیانه بازگشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه