English

حضور ۱۵۲ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تا پایان پنجمین روز از نوروز امسال نزدیک به 152 هار گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

حضور 152 هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های کرمانشاه

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ضمن اعلام حضور 152 هزار مسافر نوروزی از اماکن گردشگری کرمانشاه، ابراز داشت: حضور هرچه بیشتر گردشگر و مسافر نوروزی در کرمانشاه علاوه بر رونق تجاری و توریستی، می‌تواند سهم بسزایی در معرفی استان داشته باشد.

وی افزود: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته به‌منظور تأمین رضایتمندی مسافرین و گردشگران نوروزی، تعداد 721 مورد نظارت بر واحدهای اقامتی، پذیرایی و تأسیسات گردشگری کرمانشاه انجام‌شده و این نظارت‌ها تا پایان تعطیلات به‌صورت مستمر و ویژه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار اقامت و بازدید از اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های طبیعی کرمانشاه تا پایان پنجمین روز از ایان عید امسال بیش از 151 هزار و 105 میهمان و مسافر نوروزی در استان اقامت داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که این روند با توجه به شروع موج دوم سفرهای نوروزی افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

طاق‌بستان

طاق‌بستان در صدر اماکن پرطرفدار گردشگری کرمانشاه

بالایی تصریح کرد: این تعداد مهمان نوروزی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، خوابگاه‌های آموزش‌وپرورش، واحدهای اقامتگاه‌های بوم‌گردی، کمپ‌های اسکان شهرداری‌ها در پارک‌ها و سیاه‌چادرها اقامت داشته‌اند و سعی شده است که در کلیه این مراکز علاوه بر تأمین امکانات رفاهی از تخفیفات ویژه‌ای نیز استفاده شود.

بالایی در ادامه از حضور 190 هزار و 158 گردشگر در دو روز نخست نوروز از اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های طبیعی استان کرمانشاه خبر داد و اعلام داشت: طاق‌بستان با یک‌فاصله دو برابری پر بازدید‌ترین بنای تاریخی کرمانشاه است و پس‌ازآن بیستون، غار قوری قلعه و تکیه معاون الملک در رتبه‌های بعدی قرار دارند و در همین راستا سعی شده است تا حداکثر امکانات رفاهی و خدماتی در خدمت این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی قرار داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه