English

شکور اکبرنژاد :

گردشگری صنعتی پاک برای توسعه کلان است

گردشگری صنعتی پاک برای توسعه کلان کشور بوده و اگر رفتار ما با گردشگران همراه با انصاف باشد، به توسعه پایدار این صنعت کمک خواهد کرد.

گردشگری صنعتی پاک برای توسعه کلان است

به گزارش خبرگزاری موج؛ شکور اکبرنژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: رفتارهای انسانی توام با ایثار و انصاف با مسافران ، صنعت گردشگری آذربایجان و ایران را با شتاب بیشتر به سمت توسعه پیش خواهد برد.

رئیس شورای شهر تبریز افزود : صنعت گردشگری با مزیت پاکی که دارد بستر مناسبی را برای توسعه کسب و کارهای مردمی آماده می کند و جوانان شهرما اگر مسلط به زبان های بین المللی باشند می توانند از موقعیت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های شهروندی یادآور شد: صنعت گردشگری امری ساده نیست و شهرداری باید با مهربانی کارمندان و شهروندان را برای پذیرش مطلوب گردشگران تعلیم دهد و تا جایی که من اطلاع دارم 20 مدرسه تبریز اقداماتی را در خصوص آموزش دانش آموزان اجرایی کرده اند.

عضو شورای شهر تبریز ، لازمه ی توسعه اقتصادی را تعامل با جهان دانسته و افزود: کشور ما امروزه بیش از توجه به مسائل سیاسی نیاز به تلاش در حوزه اقتصادی دارد و موفقیت در این حوزه نشاط عمومی را در پی خواهد داشت.

اکبرنژاد با تمجید از تلاش های شهرداری در حوزه گردشگری ، ادامه داد : موفقیت واقعی ما در حوزه گردشگری زمانی به ثمر خواهد رسید که شهرداری و شورا بتوانند رضایت همشهریان را کسب کنند.

رئیس شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود زندگی عزت مدارانه را در گرو رفتار مناسب با محیط زیست به خصوص آب و خاک دانست و بر ضرورت فرهنگ سازی عمومی در در بهره گیری بهینه از این منابع تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه