English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۴۰ بقاع متبرکه در استان اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:طرح آرامش بهاری از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در 340 بقعه متبرکه استان اصفهان اجرا شده است.

اجرای طرح آرامش بهاری در 340 بقاع متبرکه در استان اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی  با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه بیان کرد: آیین تحویل سال همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بیش از 350 بقاع متبرکه و بیش از 3 هزار مسجد استان اصفهان توسط تشکل‌های فرهنگی و هیأت امنا این مراکز فرهنگی و دینی برگزار شد.

وی افزود: آیین تحویل سال در گلستان‌های شهدای استان اصفهان هم با حضور خانواده شهدا و عموم مردم برگزار شد که در شهر اصفهان این مراسم به صورت مستقیم از شبکه استانی صدا و سیما نیز پخش شد.

آرامش بهاری

حجت‌الاسلام صادقی  با اشاره به استقبال مردم استان اصفهان از برنامه‌های تحویل سال در مراکز معنوی و دینی، گفت: قریب به یک میلیون نفر از مردم در مراسم تحویل سال مراکز فرهنگی و دینی در مساجد و بقاع متبرکه شرکت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به این که برنامه‌های نوروزی در بقاع متبرکه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در 340 بقعه متبرکه استان اصفهان اجرا شده است و عموم مردم نیز می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی متنوع این ایام استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی