English

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

قانون آزادسازی سواحل دریای خزر اجرایی شود/دولت نباید به بخش ویلا داری ورود کند

نماینده مردم شت در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید قانون آزادسازی سواحل دریای خزر اجرایی شود، گفت: دراین زمینه با استناد به ماده 236 آیین نامه داخلی درخواستی به مجلس ارائه داده ایم که هنوز به جریان نیافتاده است.

قانون آزادسازی سواحل دریای خزر اجرایی شود/دولت نباید به بخش ویلا داری ورود کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جبار کوچکی نژاد با اشاره به اینکه طبق قانون باید سواحل مازندارن آزاد سازی شود، اظهار داشت: در دولت گذشته دستوری مبنی بر اینکه دولتی ها سواحل دریای خزر را آزاد کنند صادر شد اما نه تنها اتفاقی در راستای آزادسازی سواحل رخ نداد که تصرف سواحل خزر از سوی دولتی ها، شبه دولتی ها و افراد ذی نفوذ بیشتر شده است.

80 درصد سواحل خزر در اختیار دولتی ها است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد سواحل خزر در اختیار دولتی ها است، ادامه داد: از سوی دیگر دولت برای حفظ و نگهداری ویلاها و فضای سبز باید هزینه هنگفتی را متحمل شود و این هزینه ها در واقع از جیب مردم برداشته می شود، این در حالی که در هیچ جای دنیا دولت ها ویلا داری نمی کنند.

سواحل خزر

دولت نباید به بخش ویلا داری ورود کند

نماینده مردم شت در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دولت نباید به بخش ویلا داری ورود کند، تاکید کرد: این کار باعث ایجاد فساد و رانت می شود و افراد مختلف تلاش می کنند که از رانت دولت استفاده کنند و هزینه های میلیونی از جیب بیت المال برای این امر برداشت می شود.

کوچکی نژاد، با تاکید براینکه باید قانون در زمینه آزادسازی سواحل دریای خزر اجرایی شود، گفت: دراین زمینه با استناد به ماده 236 آیین نامه داخلی درخواستی به مجلس ارائه داده ایم که هنوز به جریان نیافتاده است اما به محض کلید خوردن گزارشی از وضعیت سواحل خزر تهیه می شود تا در نهایت مجلس به موضوع ورود کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه