English

حجت‌الاسلام احمدی خبر داد:

برپایی خیمه های معرفت در بیش از ۴۰ بقعه در قم

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: خوشبختانه شاهد رشد 30 درصدی طرح خیمه های معرفت در قم نسبت به سال گذشته هستیم و این طرح امسال در بیش از 40 بقعه در قم در حال اجرا است.

برپایی خیمه های معرفت در بیش از 40 بقعه در قم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی بقاع متبرکه اجرا کننده این طرح در قم اظهار کرد: بر این اساس در نوروز ۹۷ شاهد برپایی خیمه‌های معرفت در ۴۰ بقعه هستیم.

وی افزود: به تبع این افزایش خیمه‌ها، تعداد غرفه‌ها و مبلغان حاضر در طرح آرامش بهاری استان قم نیز افزایش چشمگیری یافته است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه با توجه به نیاز روز جامعه و استقبال مخاطبان، سه غرفه ویژه در برخی خیمه‌های معرفت نوروز ۹۷ برپا شده است گفت: «دوستی با شهدا» ویژه معرفی شهدای مدافع حرم، «اقتصاد مقاومتی» با هدف معرفی کالای ایرانی و زمینه‌سازی برای حمایت از تولید ملی و «عفاف و حجاب» ویژه خانواده‌ها به ویژه بانوان و دختران سه غرفه جدیدی هستند که خیمه‌های معرفت شاخص در سطح استان قم، نسبت به راه‌اندازی آنها اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: معرفی مستبصرین اروپایی و آمریکایی که با قبول دین اسلام و مذهب تشیع، حجاب اسلامی را برای خود برگزیده‌اند، در بخش نماشگاهی و همچنین غرفه‌های عفاف و حجاب خیمه‌های معرفت صورت می‌گیرد.

احمدی با اشاره به خیمه‌های معرفت شاخص در سطح استان قم عنوان کرد: این خیمه‌ها در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، مسجد مقدس جمکران، کوه خضر نبی و مزار مقدس شیخان برپا هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم به دیگر خیمه‌های درجه اول در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: از جمله این اماکن می‌توان به حرم‌های مطهر امامزادگان جعفر(ع) زواریون، شاه ابراهیم(ع)، عبدالله(ع) قلعه چم و عبدالله ابیض اشاره کرد.

وی تصریح کرد: امسال طی دو نیمه اجرای طرح آرامش بهاری یعنی از ۲۹ اسفند تا پنجم فروردین و از ششم تا ۱۴ فروردین ماه، بیش از ۱۶۰ نفر از مبلغان روحانی در اجرای طرح آرامش بهاری حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه