English

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضویی اعلام کرد

آذین‌بندی نوروزی حرم مطهر رضوی با ۲۰۰ هزار بوته و شاخه گل

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از گل‌آرایی نوروزی اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با 200 هزار بوته و شاخه گل طبیعی و مصنوعی خبر داد.

آذین‌بندی نوروزی حرم مطهر رضوی با 200 هزار بوته و شاخه گل

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با ۲۰۰ هزار بوته و شاخه گل طبیعی و مصنوعی از گل‌آرایی نوروزی می شود.

سیدخلیل منبتی افزود: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز حرم مطهر رضوی با استفاده از ۲۰۰ هزار بوته و شاخه گل طبیعی و مصنوعی که بخش قابل توجه آن از طرف تولیدکنندگان گل و گیاه از سراسر کشور اهدا می‌شود، گل‌آرایی خواهد شد.

وی گفت: بخش شمیم رضوان یا گل‌آرایی حوزه معاونت اماکن متبرکه و امور زائران به خاطر ایجاد چشم‌انداز‌های آرام‎بخش طبیعی برای زائران نوروزی از اواسط بهمن ماه پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم را برای تدوین برنامه‌های گل آرایی ویژه به مناسبت ایام نوروز سال ۱۳۹۷ به عمل آورده است.

گل آرایی حرم مطهر امام رضا(ع)

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود: اقدامات اجرایی شامل تهیه بستر گل‌آرایی، احداث سازه داربستی، شن‌ریزی و... و همچنین نصب المان‌های گل مصنوعی از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده است و براساس پیگیری زمان ارسال گل‌های تقدیمی و شرایط جوی تا ۲۸ اسفند گل آرایی اماکن متبرکه به انجام خواهد رسید.

منبتی گفت: در برنامه گل آرایی اماکن متبرکه به مناسبت نوروز مکان‌های مختلف حرم مطهر شامل دوربرگردان ها، مبادی ورودی، صحن‌ها، بست‌ها، آبنماها، سقاخانه و... به طور ویژه تزئین و گل آرایی می‌شود.

گل آرایی حرم مطهر امام رضا(ع)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه