English

سخنگوی قوه قضائیه خبر داد

قوه قضائیه برای انجام تکالیف خود به ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای انجام تکالیف محول شده توسط دولت و برنامه ششم توسعه نیاز دارد.

قوه قضائیه برای انجام تکالیف خود به ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

به گزارش خبرنگار موج از اصفهان، محسنی اژه‌ای در جمع اصحاب رسانه اصفهان  با اشاره به نیاز 23 هزار میلیاردی قوه قضائیه اظهار داشت: با کمال تعجب دولت تنها هشت هزار میلیارد تومان به مجلس پیشنهاد داد و با رایزنی‌هایی با مجلس محترم تنها هشتصد میلیون تومان به آن اضافه شد که تا سقف مورد نیاز قوه قضائیه فاصله بسیار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه سال اقتصاد مقاومتی را در پیش رو داشتیم، قوه قضائیه هر اقدامی برای تولید، اشتغال بیشتر، تامین امنیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی و فعالیت‌های سالم اقتصادی را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

اژه‌ای مبارزه با قاچاق را از دیگر اولویت های بسیار مهم قوه قضائیه برشمرد و بیان داشت: هر نوع قاچاق به تولید داخلی ما ضربه می زند و بیکار شدن تولیدکننده تبعات بسیاری را به همراه دارد.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رئیس جمهور است، گفت: در این راستا این ستاد سیاست گذاری، آسیب شناسی و حساب کشی از دستگاه ها را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه