English

رئیس پلیس فتای استان اصفهان خبر داد

دستگیری رمال اینترنتی در اصفهان

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: فردی که با تبلیغ بازکردن طلسم بخت گشایی در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

دستگیری رمال اینترنتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ  سید مصطفی مرتضوی  بیان کرد: فردی که با تبلیغ بازکردن طلسم بخت گشایی، بازگشت معشوق، افزایش رزق و روزی و گشایش کار در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد در عملیات پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: کارشناسان این پلیس با انجام  رصد و پایش در فضای به  صفحه ای با محتوای فالگیری، رمالی و طلسم نویسی برخورد کرده و بلافاصله دستگیری دائر کننده این صفحه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام مسوول عنوان داشت: کارشناسان با اقدامات علمی و تخصصی در فضای مجازی هویت متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام  قضایی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رمال اینترنتی

وی افزود: متهم با تبلیغ باز کردن طلسم بخت گشایی، بازگشت معشوق، افزایش رزق و روزی، گشایش کار و... در کانال تلگرامی خود  کاربران را فریب داده و  پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آنها با گفتن جملات و اطلاعات معمولی از آنها کلاهبرداری می کرد.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت:  فالگیری و رمالی علاوه بر دنیای واقعی در فضای مجازی نیز جرم و با مرتکبان این نوع جرم برابر قانون  برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه