English

نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه خیبر خرم آباد:

دور نخست تست‌گیری از بازیکنان باشگاه خیبر خرم آباد برگزار شد

عبدالرضا سروندی از برگزاری دور نخست تست گیری از بازیکنان باشگاه خیبرخرم آباد خبر داد.

دور نخست تست‌گیری از بازیکنان باشگاه خیبر خرم آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه خیبر گفت: دور نخست تست گیری از بازیکنان مستعد فوتبال لرستان، توسط باشگاه خیبرخرم آباد برگزار شد.

عبدالرضا سروندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استارت کار برای اقدامات اولیه جهت شروع فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور با تست‌گیری از  رده‌های پایه و امیدها زده شد.

وی افزود: جلسات تست گیری بازیکنان بومی با اطلاع رسانی قبلی از تاریخ 22 اسفندماه سال جاری به مدت 3 روز زیر نظر خادمی سرمربی خیبر خرم آباد و کادرفنی در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد.

نماینده تام الاختیار مالک باشگاه بیان کرد: در این مرحله فقط بین فوتبالیست‌های بومی استان برگزار شد که تعداد 246 بازیکن از رده جوانان و امید شرکت کردند که در پایان تعداد 26 بازیکن با نظر موافق کادرفنی انتخاب شدند.

سروندی با بیان این که مرحله بعدی تست بعداز تعطیلات سال نو برگزار خواهد شد گفت: هدف از مرحله کشف استعدادهای جوانان لرستان در عرصه فوتبال است تا بتوانیم از تمام ظرفیت بازیکنان لرزبان استفاده کنیم.

خیبر خرم‌آباد نماینده فوتبال استان‌های لُرزبان است

وی عنوان کرد: خیبر خرم آباد نماینده فوتبال تمام استان‌های لرزبان است و برنامه ما این است که بتوانیم این تیم را به یکی از افتخارات فوتبال کشور تبدیل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه