English

استاندار لرستان در سفر به دورود؛

طرح جایگزین کارخانه سیمان دورود اجرایی می‌شود

سید موسی خادمی در سفر به شهرستان دورود، از بهسازی بیمارستان 7 تیر و جایگزینی یک طرح در محل کارخانه سیمان دورود خبر داد.

طرح جایگزین کارخانه سیمان دورود اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ استاندار خادمی در سفر یک‌روزه به شهرستان دورود از بهسازی و ایجاد فضای جدید در بیمارستان هفت تیر این شهرستان خبر داد و افزود: طرح جایگزین کارخانه سیمان دورود اجرایی خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت:  امروز از واحدهای صنعتی سیمان، فارسیت، بهداد و چدن و فولاد این شهرستان بازدید به عمل آمد که استعدادهای خوبی در شهرستان دورود به حساب می‌آیند.

وی با بیان اینکه این واحدها دچار مشکلاتی هستند که هدف از بازدید امروز پیگیری برای رفع آنهاست، افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک هم و مالکین و سهام‌داران مشکلات موجود را رفع کنیم.

پیگیر طرح جایگزین کارخانه سیمان دورود هستیم

خادمی به کارخانه سیمان دورود اشاره کرد و گفت: این واحد در حال پیگیری برای جایگزین شدن است.

استاندار لرستان با اشاره به کارخانه لوله الیاف بهداد بیان داشت: این واحد هم اکنون فعال بوده و مشکلات آن تا حدی حل شده که امیدواریم توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه برای کارخانه فارسیت و چدن و فولاد هنوز برنامه عملیاتی مشخصی ارائه نشده است، ادامه داد: معتقدم این واحدها منابع مطلوبی هستند که در شهرستان ایجاد شده‌اند و جزء سرمایه‌گذاری‌های گذشته بوده که به خوبی انجام شده است.

کوروش ساکی

اقدامات بهداشتی و درمانی صورت گرفته در دورود قابل تقدیر است

سید موسی خادمی به توسعه و ایجاد بخش‌های جدید و بازسازی بیمارستان هفت تیر دورود اشاره کرد و بیان داشت: اقداماتی که از محل طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده قابل تقدیر بوده و اورژانس و بخش زنان خوبی در آن طراحی شده است.

نماینده عالی دولت در لرستان ادامه داد: در کنار بیمارستان جدیدی که جزو فعالیت‌های دولت در شهرستان بوده و قرار است در آینده نزدیک کلنگ‌زنی شود می‌تواند به حوزه درمان کمک موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه بخش‌هایی که از محل تحول سلامت ایجاد شده بین ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان بوده و هم اکنون آماده افتتاح هستند که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

طرح کمربندی شهرستان دورود با کندی پیش می‌رود

دکتر خادمی از دیگر پروژه‌های شهرستان، کمربندی دورود را برشمرد و افزود: در این طرح تا حدودی کار انجام شده اما پیشرفت آن کند بوده و در این رابطه امروز تصمیماتی اتخاذ شده است که امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمان‌بندی توافق شده با پیمانکار در آینده نزدیک بخش زیادی از پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

سید موسی خادمی

ایجاد گلخانه در شهرک کشاورزی دورود اقدام ارزشمندی است

استاندار لرستان ایجاد گلخانه توسط شرکت شهرک‌های کشاورزی در این شهرستان‌ را از دیگر اقدامات ارزشمند عنوان کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی این پروژه انجام شده و در آینده نزدیک به طور رسمی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ هکتار از اراضی منطقه زیرکشت گلخانه خواهد رفت و سعی می‌شود در آینده نزدیک که زیرساخت‌ها فراهم شدند به فارغ‌التحصیلان و کارآفرینان شهرستان واگذار شوند که باعث تحولی جدی خواهد شد.

طرح جایگزین کارخانه سیمان دورود مشخص نشد

این در حالی است که در سفر یک‌روزه استاندار لرستان به دورود، مشخص نشد چه طرحی جایگزین کارخانه سیمان این شهرستان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی