English

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت

کشف ۹۱۰ میلیارد تومانی کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 910میلیارد تومان انواع کالای قاچاق با افزایش 31 درصدی در حوزه انتظامی و دریابانی،طی سال جاری در سطح استان خبر داد.

کشف 910 میلیارد تومانی کالای قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزاله ملکی در نشست رسانه ای با خبرنگاران با اشاره به کشف 910 میلیارد تومانی کالای قاچاق در هرمزگان بیان کرد: پلیس استان هرمزگان درسال جاری، با تلاش شبانه روزی ، اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ،3 هزار و 819 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 22 فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت مجموعا 910میلیارد تومان انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران انتظامی و دریابانی کشف شد، افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

سردار ملکی ادامه داد: با تلاش مشترک ماموران انتظامی و دریابانی در این مدت حدود 88 تن انواع مواد مخدر کشف و 853 دستگاه خودرو در بحث حمل و قاچاق مواد افیونی توقیف شد، همچنین 3 هزار و 634 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 21 هزار معتاد بلامکان و کارتن خواب از سطح استان جمع آوری شدند.

کاهش سرقت در اکثر حوزه ها در استان هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به کاهش سرقت در اکثر حوزه ها در استان، تصریح کرد: در زمینه ترافیکی و حوادث جاده ای درون و برون شهری نیز به وضعیت خوب و قابل قبولی را شاهد هستیم، به گونه ای که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، متوفیان ناشی از تصادفات پنج درصد و مصدومان تصادفات 10 درصد کاهش داشته است

سردار ملکی خاطر نشان کرد: پلیس با آمادگی کامل و صد در صدی به استقبال سال جدید می رود تا نظم،امنیت و آرامش مثال زدنی در استان را شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه