English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کاهش ۵۶ درصدی آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در اصفهان

فرمانده انتظامی استان گفت: با همکاری و مشارکت بالای مردم با کاهش 56 درصدی مصدومین در شب آخرین چهارشنبه سال روبرو بودیم.

کاهش 56 درصدی آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: با همکاری و مشارکت بالای مردم به حمدالله با کاهش 56 درصدی مصدومین در شب آخرین چهارشنبه سال روبرو بودیم ضمن اینکه هیچ فوتی در این شب نداشتیم.

وی از کاهش 56 درصدی مصدومین در آخرین چهارشنبه سال 96 خبر داد و گفت: شب گذشته تعداد 22 نفر در اثر استفاده از مواد محترقه مصدوم شدند که بیشتر آنها سرپائی بودند و تنها 4 نفر بستری شدند که امیدواریم این عزیزان به زودی بهبود پیدا کنند.

این مقام مسئول با اشار به کشته شدن یک نفر در شب چهارشنبه آخر سال گذشته گفت: خوشبختانه امسال با چنین اتفاق تلخی  در استان روبرو نبودیم.

چهارشنبه سوری

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امنیت کشور ما یک امنیت مردم پایه است اظهار داشت: امروز خود مردم به خطرها و آسیب های استفاده از مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال واقف شده و به همین جهت هرسال شاهد همراهی بیشتر مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی هستیم.

هیچ مورد فوتی درچهارشنبه آخر سال  اصفهان نداشتیم

این مقام مسئول با اشار به کشته شدن یک نفر در شب چهارشنبه آخر سال گذشته گفت: خوشبختانه امسال با چنین اتفاق تلخی  در استان روبرو نبودیم و هیچ مورد فوتی در چهارشنبه سوری امسال نداشتیم.

وی گفت: از یک ماه قبل اقدامات پیشگیرانه پلیس در خصوص جلوگیری از بروز حوادث تلخ در شب چهارشنبه سوری انجام، تعداد قابل توجهی انواع مواد محترقه جمع آوری و به متصدیان صنوف مختلف در خصوص عدم فروش این نوع مواد تذکرات لازم ارائه شد و از طریق صدا و سیما و دیگر رسانه های دیداری و شنیداری به خانواده ها  توصیه کردیم که این شب را در کنار فرزندانشان باشند و از آنان مراقبت کنند که مجموع این اقدامات نتایج خوبی هم به دنبال داشت.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: لازم می دانم از تمامی مردم با فرهنگ و شهیدپرور اصفهان به جهت همکاری و همراهی آنان با نیروی انتظامی و احساس مسئولیتشان در قبال امنیت شهر خود تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشم.

فرمانده انتظامی استان  اصفهان همچنین از دستگیری تعدادی افراد قانون شکن در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این عده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه