English

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

دستگیرشدگان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: دستگیر شدگان تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود، همچنین وسایل نقلیه آنها تا بعد از 13 فروردین توقیف می شود.

دستگیرشدگان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار معصوم بیگی در نشست خبری  با اصحاب رسانه  بیان داشت: معتقد هستم موضوع چهارشنبه آخر سال یک مسئله اجتماعی است و باید از طریق کارهای فرهنگی، نوجوانان و جوانان را بیشتر آگاه کرد، از سوی دیگر والدین و بزرگترها اجازه ندهند که جوان ها احساسی عمل کرده و به بهانه شادی و تخلیه هیجان خود یک عمر پیشیمانی به بار بیاورند.

وی افزود:والدین و بزرگ‌ترها اجازه ندهند که جوان‌ها در چهارشنبه آخر سال احساسی عمل کرده و به بهانه شادی و تخلیه هیجان خود یک عمر پیشیمانی به بار بیاورند.

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در شب چهارشنبه آخر سال

این مقام انتظامی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با خریداران، فروشندگان و استفاده کنندگان از مواد محترقه و منفجره در شب چهارشنبه آخر سال، گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضائی، دستگیر شدگان تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود، همچنین وسایل نقلیه آنها تا بعد از 13 فروردین توقیف می شود.

چهارشنبه سوری

وی به مجرمان سابقه دار و هنجارشکنانی که سال های گذشته مرتکب جرم شده اند نیز هشدار داد و گفت: این افراد تحت کنترل پلیس هستند و اگر بخواهند مجدداً با تهیه و توزیع و استفاده از وسایل محترقه امنیت جامعه را برهم بزنند برابر قانون با آنان برخورد می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان  گفت :خریداران، فروشندگان و استفاده‌کنندگان از مواد محترقه و منفجره در شب چهارشنبه آخر سال بر اساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته با مقام قضایی، تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود، وسایل نقلیه آن‌ها تا بعد از ۱۳ فروردین توقیف می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه