English

رئیس آموزش و پرورش شفت خبر داد

آمادگی آموزش و پرورش شفت برای پذیرایی از مسافران نوروزی

رئیس آموزش و پرورش شفت از آمادگی سه مدرسه با ۳۰ کلاس درس در قالب ستاد اسکان برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبرداد.

آمادگی آموزش و پرورش شفت برای پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سالار نجفی با اشاره به نزدیکی سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، از مادگی آموزش و پرورش شفت برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان شفت با توجه به فضا و مکان های گردشگری هرساله میزبان هزاران مسافر است.

30 کلاس برای پذیرایی از مسافران نوروزی و فرهنگیان

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت های آموزش و پرورش در این ایام فراهم کردن محل اسکان برای فرهنگیان و سایر مسافران است، افزود: امسال ستاد اسکان این اداره ۳۰ کلاس را برای پذیرایی از مسافران نوروزی و فرهنگیان آماده کرده است.

رئیس آموزش و پرورش شفت با اشاره به اینکه سه مدرسه نیز در شهر شفت تدارک دیده شده است، گفت: تمامی این کلاس ها از نوع درجه الف  بوده و پذیرش مسافران نیز برای اسکان به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.

پذیرش مسافران نوروزی در محل های اسکان آموزش و پرورش

نجفی افزود:  پذیرش مسافران نوروزی در سطح محل های اسکان آموزش و پرورش شهرستان شفت از تاریخ ۲۸ اسفند امسال تا ۱۲ فروردین سال آتی خواهد بود.

وی به امکانات موجود درسطح مدارس محل اسکان نیز اشاره کرد و افزود: تلویزیون، فرش، یخچال در هر اتاق به صورت جداگانه وجود دارد و تنها سرویس بهداشتی و آشپزخانه و حمام به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته این مسئول در نوروز ۹۶ یک هزار و ۳۹۰ نفر مسافر در طول ایام تعطیلات نوروزی در مدارس اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه این تعداد شامل ۲۷۸ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی است، افزود: براساس این آمار، نوروز ۹۶ اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان شفت نسبت به نوروز سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه