English

عکاس مشهدی به جشنواره بزرگ بین المللی عکاسی راه یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: عکاس مشهدی به عنوان تنها نماینده ایران به یکی از بزرگترین مسابقات عکاسی جهان راه یافت.

عکاس مشهدی به جشنواره بزرگ بین المللی عکاسی راه یافت

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از راه یابی عکاس مشهدی به عنوان تنها نماینده ایران به یکی از بزرگترین مسابقات عکاسی جهان خبر داد.

 محمد کاظم دبیری افزود: مهدی پورعبادی با دعوت رسمی هیات داوری مسابقات عکاسی، به عنوان تنها نماینده ایران و یکی از نامزد‌های دریافت جوایز در مراسم نهایی مسابقات بین المللی HIPA ۲۰۱۸ در امارات شرکت میکند.

وی تصریح کرد: جشنواره بزرگ بین‌المللی عکاسی Hamdan International Photography Award - HIPA، یکی از بزرگترین رقابت‌های عکاسی دنیا با جوایز بیش از نیم میلیون دلار است که از سال ۲۰۱۱ آغاز به کار کرده است.

راه یابی عکاس جوان خراسانی به مراسم اهدای جوایز HIPA دنیا

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد افزود: هفتمین دوره این مسابقات نیز با موضوعات اصلی لحظه (THE MOMENT)، آزاد تک رنگ، آزاد رنگی و پورتفولیو آغاز شد، هر عکاس می‌توانست با سه تک عکس و یک مجموعه در بخش‌های مختلف جشنواره حضور داشته باشد.

دبیری گفت: در این دوره جشنواره عکاسان مطرحی از کشور‌هایی مانند: آمریکا، ایتالیا، چین و هند حضور یافته اند، بیش از یک میلیون عکس از ۱۳۰ کشور دنیا به جشنواره HIPA رسید که عکس هنرمند جوان خراسان رضوی با راهیابی به مرحله نهایی داوری، نامزد دریافت جایزه شد.

وی تصریح کرد: مراسم اهدای جوایز HIPA، روز دوشنبه، ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود و طی آن برندگان هفتمین فصل از این مسابقه معرفی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه