English

اجرای طرح تاکسی گردشگری کرمانشاه با اجرای تورهای یک‌روزه رایگان در نوروز ۹۷

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نوروز سال ۹۷ نیز مانند سنوات گذشته سازمان تاکسیرانی با تورهای یک‌روزه رایگان گردشگری در قالب تاکسی گردشگری در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود.

اجرای طرح تاکسی گردشگری کرمانشاه با اجرای تورهای یک‌روزه رایگان در نوروز ۹۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه سجاد سلیمانی در خصوص طرح تاکسی گردشگری نوروز 97 در سطح استان، افزود: در طرح تاکسی گردشگری، چندین دستگاه تاکسی ون با طراحی مناسب نوروز به‌عنوان تورهای رایگان یک‌روزه گردشگری در محل طاق‌بستان از تاریخ 29 اسفندماه الی 12 فروردین در خدمت مسافرین نوروزی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه شیفت بندی پرسنل اداری و گشت سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در ایام نوروزی در 6 روز ابتدایی تعطیلات به‌صورت دو شیفت 3 روزه خواهد بود، افزود: به‌منظور نظارت بر عملکرد و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و گردشگران طی ایام نوروز، خودروهای هم‌گشت و بازرسی سازمان علاوه بر بازرسی در سطح شهر، در میدان‌ها ورودی شهر و در محل تور رایگان گردشگری (طاق‌بستان) مستقر می‌شوند.

وی تأکید کرد: جهت نظارت ویژه‌بر وجوه اخذشده از مسافران، تا پایان تعطیلات نوروزی، گشت مشترکی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاکسیرانی تشکیل و انجام‌وظیفه خواهند نمود.

تاکسیرانی کرمانشاه آماده خدمات دهی شبانه روزی به مسافران نوروزی

تاکسیرانی کرمانشاه آماده خدمات دهی شبانه روزی به مسافران نوروزی

به گفته مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه، در ایام نوروز امداد تاکسی رایگان سازمان به‌صورت آماده‌باش در محل کیوسک میدان آزادی جهت خدمات‌دهی به تاکسی‌های میهمان حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای نظارت بر پاکیزگی داخل و خارج تاکسی‌های ویژه ترمینال و فرودگاه از 28 اسفندماه تا پایان نوروز، در طول طرح هر تاکسی دو بار به‌صورت رایگان جهت شستشو و نظافت خودرو به کارواش معرفی می‌شوند.

سلیمانی افزود: در راستای تکریم مسافران و میهمانان نوروزی همکارانم با شیرینی‌های سوغات کرمانشاه در ترمینال و فرودگاه در روز اول فروردین و در طاق‌بستان تا پایان تعطیلات نوروزی از مسافران پذیرایی می‌کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان فرودگاه و پایانه‌های مسافربری با همکاری میراث فرهنگی، رنگ‌آمیزی جداول پارک‌سوار میدان آزادی، بازسازی ایستگاه‌های تاکسی و بازسازی و تجهیز کیوسک‌ها؛ سرویس بهداشتی، ایستگاه‌های تاکسی میدان آزادی، میدان فردوسی و سایر مکان‌های خاص در کنار طرح تاکسی گردشگری به‌عنوان دیگر اقدامات این سازمان در طرح استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه