English

استاندار کرمانشاه در نشست اتاق اصناف؛

کسبه و بازار به‌عنوان قلب معیشت مردم، مدت‌زمان زیادی را در روز تعطیل‌اند

هوشنگ بازوند گفت: کسبه و بازار کرمانشاه به عنوان قلب معیشت جامعه مدت‌زمان زیادی از 24 ساعت را در مقایسه با میانگین کشوری تعطیل هستند و این مشکل باید در اسرع وقت حل گردد.

کسبه و بازار به‌عنوان قلب معیشت مردم، مدت‌زمان زیادی را در روز تعطیل‌اند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بازوند ضمن کلیدی خواندن سلامت کسبه و بازار درروند رو به رشد اقتصاد کشور، ابراز داشت اصناف کرمانشاه در طول شبانه‌روز بیشتر از میانگین کشور تعطیل‌اند و این معضل لطمه بزرگی به کسبه و بازار وارد می‌کند.

استاندار کرمانشاه در نشست اتاق اصناف کرمانشاه ضمن تأکید بر این مهم که زمان تعطیلی واحدهای صنفی کرمانشاه در طول شبانه‌روز بالاتر از میانگین کشور است و این روند باید اصلاح شود، اظهار داشت: اقتصاد ریشه بسیاری از مشکلات کرمانشاه است و در شرع مقدس نیز مسائل معیشتی مردم از اصلی‌ترین اولویت‌ها عنوان‌شده است ازاین‌رو وظیفه کسبه و بازار هم در اصلاح اجتماعی و هم در تکلیف دینی صدچندان می‌گردد.

وی به ظرفیت‌های بالای کرمانشاه در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های گردشگری استان به‌تنهایی این قابلیت را دارد که اقتصاد کرمانشاه را متحول کند.

استاندار کرمانشاه

جذب سرمایه‌گذار اولویت اول برای رشد کرمانشاه

استاندار کرمانشاه جذب سرمایه گذhری را از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت: باوجود پایین بودن شاخص فضای کسب‌وکار، میل سرمایه‌گذاری در کرمانشاه میان سرمایه‌گذاران در حال افزایش است. البته بخش عمده‌ای از این اشتیاق به خاطر سرمایه‌های انسانی و اجتماعی استان است.

بازوند به نقش اصناف در رونق اقتصاد استان نیز اشاره کرد و گفت: درخواست‌ها و مطالبات اصناف را به خاطر اقتصاد استان و اشتغال جوانان پیگیری کرده و تلاش می‌کنم دست‌کم تعدادی از مشکلات اصناف استان را حل کنم.

استاندار کرمانشاه همچنین با تبریک هفته بزرگداشت مقام زن، اظهار کرد: ویژگی‌ای فطری و ذاتی بانوان باعث شده که بانوان در برخی عرصه‌ها مثل زمینه‌های تربیتی و پرورشی موفق‌تر از مردان باشند، ویژگی‌های مدیریتی زنان نیز مشروط به دارا بودن علم، تجربه و قابلیت می‌تواند در بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی موفقیت را برای زنان به همراه داشته باشد.

وی بابیان این مطلب که کسبه و بازار باید حضور خود را در تمام سطوح معیشتی جامعه پررنگ‌تر کنند، افزود: مدت‌زمان تعطیلی واحد‌های صنفی کرمانشاه در طول ۲۴ ساعت نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و این مسئله از موانع رونق محیط کسب‌وکار در استان است و باید این رویه اصلاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه