English

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر:

تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید اتخاذ شده است

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید اتخاذشده است، افزود: با تشکیل گشت‌های مشترک در این ایام باید نظارت کافی از سوی دستگاه‌های نظارتی بر واحدهای صنفی انجام شود.

تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید اتخاذ شده است

به گزارش خبرگزاری موج از رودسر، علی وارسته در نشست ستاد تنظیم بازار و تسهیلات سفرهای نوروزی با اشاره به تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید،  برنامه‌ریزی مدون و مناسب برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی، تنظیم و کنترل قیمت بازار و بستر سازی مناسب در حوزه زیر ساخت ها را از جمله نیازمندیها و ضروریات در این دو حوزه ذکر کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید بر نظارت جدی واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ثبات بازار شب عید اتخاذشده است افزود: با تشکیل گشت‌های مشترک در این ایام باید نظارت کافی از سوی دستگاه‌های نظارتی بر واحدهای صنفی انجام شود.

نظارت و بازرسی واحدهای صنفی عرضه کالاها

سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر تصریح کرد: تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم، قیمت‌گذاری و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در عرضه کالاها از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

ستاد تنظیم بازار

توزیع ۵۰ تن میوه شب عید در رودسر

وی از توزیع ۵۰ تن میوه شب عید در قالب ۳۰ تن سیب و ۲۰ تن پرتغال در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این میوه‌ها در ۴ بخش شهرستان به‌منظور تنظیم بازار و حمایت از مصرف‌کننده توزیع خواهد شد.

مشارکت ۴ گشت مشترک  بازار عید

نماینده عالی دولت در شهرستان از مشارکت ۴ گشت مشترک  بازار عید خبر داد و گفت: گشت های نامحسوس نیز در این ایام فعال شوند و تخلفات را بررسی و نظارت داشته باشند تا زمینه ساز رضایت مندی همشهریان باشد.

جلب رضایت مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار

وارسته جلب رضایت مردم را از اهداف ستاد تنظیم بازار خواند و افزود: مردم می‌توانند برای شکایت از متخلفین با تلفن ثابت ۱۲۴ یا سامانه بهداشتی ۱۹۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه