English

جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان:

هفته فیلم حسنات در ۲۵ استان کشور برگزار می‌شود

جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: دومین هفته فیلم این جشنواره همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در 25 استان و 34 شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

هفته فیلم حسنات در 25 استان کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمد سعید عشاقی با اشاره به ایجاد برخی از مشکلات و تغییر در زمان برگزاری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان بیان کرد: هفته فیلم این جشنواره در 25 استان و 34 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته فیلم جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از 11 تا 14 اسفند ماه فیلم‌های برگزیده شش دوره جشنواره به صورت رایگان در استان‌های کشور اکران می‌شود، گفت: همه این استان‌ها در اردیبهشت نیز میزبان هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات خواهند بود.

جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ادامه داد: در میان استان‌ها، استان گیلان با پنج نماینده بیشترین همکاری را با جشنواره داشته است و پس از آن استان فارس با سه نماینده رتبه دوم را از لحاظ همکاری با جشنواره داشته است.

21 سالن فرهنگسرا در اصفهان میزبان فیلم‌های برگزیده شش دوره جشنواره حسنات

احمد رضایی دارافشانی، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان نیز با بیان اینکه در حال حاضر هفت منطقه و یک سازمان، هر دو ماه یک‌بار مروری بر آثار فیلم‌های برگزیده جشنواره حسنات انجام می‌دهند، اظهار کرد: اسم رویداد را «فیلم و شهر» گذاشته‌ایم و در 21 سالن فرهنگسرا اکران فیلم‌ها انجام می‌شود.

جشنواره حسنات

وی با اشاره به برآورد ظرفیت صندلی‌ها افزود: سه هزار و 532 صندلی برای اجرای این برنامه در فرهنگسراهای شهرداری اصفهان تخصیص یافته است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با بیان اینکه روزانه 90 دقیقه پخش فیلم داریم و بعد از پخش فیلم نیز کارشناسان فرهنگی و اجتماعی حول محور ترویج احسان و نیکوکاری سخنرانی خواهند داشت، تصریح کرد: 50 پک فیلم 90 دقیقه‌ای برای  نمایش در مراکز متولی اجرای این طرح آماده و برای آنها ارسال شده است.

رضایی با اشاره به افتتاحیه رسمی هفته فیلم حسنات  در سالن "مهتاب" منطقه 11 شهرداری اصفهان اضافه کرد: در فاز اول پخش فیلم در ساعات 16 تا 18 و در روزهای 16 و 17 اسفند ماه انجام می‌شود ضمن اینکه اکران کاملاً تخصصی است و این یک اتفاق بزرگ شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه تماشای فیلم‌های جشنواره حسنات برای عموم رایگان است، افزود: همچنین در کنار پخش فیلم بسته‌های فرهنگی شهرداری به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در این برنامه فیلم‌های کوتاه مناسب با فرهنگ حاکم بر هر منطقه دسته‌بندی می‌شوند و برای اکران در اختیار مسئولان فرهنگسراها قرار می‌گیرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی خاطرنشان کرد: کاملاً این برنامه مشارکتی است و با مناطق تعامل می‌کنیم. امیدواریم تجربه خوبی باشد برای 22 تا 25 اردیبهشت که قرار است بخش شهروندی را در مناطق اکران کنیم.

گفتنی است هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان از 22 تا 25 اردیبهشت برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی