English

مدیرعامل منطقه آزاد اروند:

حاشیه رودخانه و باغستان های آبادان و خرمشهر اقامتگاه گردشگران می شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاداروند گفت: از حاشیه رودخانه و باغستان های آبادان و خرمشهر به عنوان مکانی برای ساخت اقامتگاه های بومی استفاده خواهیم کرد.

حاشیه رودخانه و باغستان های آبادان و خرمشهر اقامتگاه گردشگران می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جلسه مشترک ستاد نوروزی و پاکسازی عمومی آبادان و خرمشهر با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و جمع کثیری از مدیران شهری در محل سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند، امروز (12 اسفند) برگزار شد.

اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند  گفت: در سال ۱۳۹۷ ساخت بلوار ساحلی خرمشهر و آبادان را شروع می کنیم.

وی ادامه داد: از حاشیه رودخانه و باغستان های آبادان و خرمشهر به عنوان مقصد اصلی گردشگرانی که حداقل یک شب را در این شهر می گذرانند  به عنوان مکانی  برای ساخت اقامتگاه های بومی با مصالح بومی استفاده کرد.

گسترش ظرفیت های گردشگری آبادان و خرمشهر

در این جلسه شهاب صدیقی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، اظهار کرد: برای اینکه مسافرین با خاطره‌ای خوش از آبادان و خرمشهر بروند و با توجه به اینکه منطقه آزاد اروند تبدیل به یک منطقه بین المللی شده است باید ظرفیت های گردشگری را در خرمشهر و آبادان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم در منطقه از خاک نیز در جهت گردشگری بهره برده و با ساخت پیست های موتور و ماشین سواری جایی برای تخلیه هیجانات جوانان ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه