English

معاون فرماندار باوی تأکید کرد

آماده سازی ظرفیت های گردشگری شهرستان باوی برای میزبانی از مسافران نوروزی و راهیان نور

معاون فرماندار باوی بر اتخاذ تمهیدات لازم به منظور آماده سازی ظرفیت های طبیعی و گردشگری شهرستان باوی برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی و راهیان نور تاکید کرد.

آماده سازی ظرفیت های گردشگری شهرستان باوی برای میزبانی از مسافران نوروزی و راهیان نور

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عادل عکرش در جلسه "کمیته اسکان و رفاه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و استقبال از کاروان های راهیان نور" با اشاره به جاذبه های سیاحتی و تاریخی شهرستان، افزود: شهرستان باوی دارای ظرفیت و پتانسل بسیار بالایی در حوزه طبیعت و گردشگری از جمله آثار باستانی و تاریخی عسکر مکرم، بارگاه اویس قرنی صحابه پیامبر اسلام، پارک جنگلی زویر، موزه جانور شناسی و طبیعت دانشگاه منابع طبیعی ملاثانی، منطقه طبیعی جزیره و همچنین رودخانه کارون که از وسط شهرستان می گذرد جاذبه های بسیار دیدنی را تشکیل می دهند و مقصد مناسبی برای مسافران نوروزی به شمار می آید.  

عکرش در این جلسه که به ریاست وی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد و با حضور اعضای کمیته اسکان و رفاه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و استقبال از کاروانهای راهیان نور همراه بود، تصریح کرد: باید بسته های اطلاع رسانی از جاذبه های گردشگری و مراکز اسکان تهیه و با اتخاذ تدابیر در بَدو ورود در اختیار مسافران و میهمانان عزیز قرار گیرد.

وی با یادآوری این که  شهرستان باوی آماده پذیرایی از تمام مسافران و میمهانان نوروزی است، اظهار کرد: کسب رضایت مندی میهمانان و زائران کاروان های راهیان نور از مهمترین اهداف ستاد تسهیلات نوروزی است.

معاون فرماندار باوی اذعان کرد: کمیته اسکان و رفاه مسافران، آماده سازی این مراکز را به منظور استقبال شایان و اقامت مناسب در دستور کار قرار دهد تا اصول میزبانی که صفت بارز دیار جنوب از جمله مردم خونگرم باوی است نِمود بیش از پیش داشته باشد.

عضو شورای اداری شهرستان باوی با بیان اینکه سال‌های گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی برای رفاه حال مسافران و گردشگران انجام گرفت و ثبت تعداد قابل توجه مسافران نوروزی گواه میزبانی مناسب مسوولان و مردم است، افزود: امسال نیز باید با رفع مشکلات و بهبود امکانات سال قبل، در کسب رضایت گردشگران و مسافران نوروزی موفق عمل کنیم و تمام دستگاه‌های خدمات رسانی به مسافران نوروزی وظایف محوله خود را به بهترین نحو به انجام برسانند.

عکرش بر اطلاع رسانی گسترده جاذبه های موجود در شهرستان توسط ستاد تسهیلات و همچنین تهیه بروشور از موقعیت و پتانسیل شهرستان و جاذبه های گردشگری تاکید کرد و گفت: برای این مهم فضای مجازی ابزاری بسیار مناسب برای اطلاع رسانی گسترده و پیش از شروع تعطیلات در مقیاس کشوری است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

معاون فرماندار باوی یادآور شد: به دستور فرماندار مقرر گردید کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات در محل دستگاه های که دبیر این کمیته می باشند تشکیل جلسه داده تا ضمن پیگیری امور محوله پیش از آغاز تعطیلات نوروزی خدمات شایسته‌ای را به مسافران و میهمانان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه