English

صبح امروز انجام گرفت

حضور «محسن رضایی» در محل عملیات جست‌وجوی اجساد جانباختگان سقوط هواپیما / اعزام تیم‌های برای یافتن جعبه سیاه

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور بررسی روند جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان پرواز یاسوج به سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

حضور «محسن رضایی» در محل عملیات جست‌وجوی اجساد جانباختگان سقوط هواپیما / اعزام تیم‌های برای یافتن جعبه سیاه

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، صبح امروز محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در چهاردهمین روز برای بررسی روند جست‌وجو و انتقال پیکر جانباختگان پرواز «تهران_یاسوج» به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و وارد منطقه عملیاتی در شهر سی سخت شد.

وی با کوهنوردان و نیروهای امدادی دیدار و همچنین در جلسه ستاد بحران شرکت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با موج از اعزام نیروهای امدادی به محل سقوط هواپیما خبر داد.

۶ تیم سه نفره برای جستجوی پیکر‌ها و جعبه سیاه هواپیما به منطقه اعزام می‌شوند

محسن رضایی سقوط هواپیما

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته جمعه ۱۱ اسفند، توانستیم ۴ کیسه حامل پیکر جانباختگان این حادثه را در عملیات جستجو با بالگرد و طی دو پرواز از ارتفاعات به پایین انتقال داده و تحویل پزشکی قانونی دهیم.

فیلی گفت: پیکر‌هایی که روز گذشته از ارتفاعات محل سقوط هواپیما انتقال داده شد، حاصل جستجو‌های قبلی و همچنین روز گذشته بود و از امروز شنبه ۱۲ اسفند کمی کار تیم جستجو سخت‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به ارتفاعات دنا، افزود: پیکر‌های جانباختگان که روی برف بودند همگی جمع آوری و انتقال داده شده اند لذا از امروز تیم جستجو باید یخ شکنی کرده و برف‌ها را کنار بزنند تا بتوانند پیکر‌هایی که زیر برف هستند را بیرون بیاورند.

 

محسن رضایی سقوط

جانشین ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دو اکیپ از تیم جستجوی اعزامی به ارتفاعات دنا امشب در این منطقه می‌مانند تا از فرصت زمانی بیشتری برای جستجو برخوردار شوند و با توجه به شرایط منطقه و وضعیت آب و هوایی تیم‌هایی را به این منطقه اعزام می‌کنیم که خسته نباشند.

فیلی اضافه کرد:  امروز شنبه (۱۲ اسفند) ۶ تیم سه نفره برای جستجوی پیکر‌ها و جعبه سیاه هواپیما به منطقه اعزام می‌شوند، این افراد از کوهنوردان با تجربه هستند البته تکاوران ارتش و جمعیت هلال احمر نیز در تیم جستجو حضور داشته و کمک می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه