English

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران وظیفه مدیران است / در قبال مردم مسوول هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیگیری مشکلات سرمایه گذاران جز وظایف ذاتی مدیران است اما این مسئله دلیلی نمی‌شود که سرمایه گذار از راه دعوا و جنجال به مقابله با استاندار و سایر مدیران بانکی بپردازد.

پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران وظیفه مدیران است / در قبال مردم مسوول هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر گوهرگانی در جمع مدیران اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه، حمایت از سرمایه گذار از اولویت‌های اصلی دولت است، افزود: هیچ سرمایه گذاری حق ندارد با دعوا و ایجاد شلوغی در فضای اداری به استیفای حقوق خود بپردازد و ایجاد سر و صدا تنها به ضرر خود سرمایه گذار است و به هیچ عنوان شیوه مناسبی برای حل مشکلات نیست.

وی تاکید کرد: نباید با اینگونه رفتارها جامعه را ملتهب کرد، بدون شک ایجاد دستگاه‌های تخصصی برای تسریع در حل مشکلات سرمایه گذار است و با وجود بانک ومعاونت تخصصی مراجعه به استاندار کار اشتباهی است.

گوهرگانی با بیان اینکه، استاندار وظایف متعددی بر عهده دارد، اظهار داشت: مشکلات یک سرمایه گذار و کشاورز بخش کوچکی از این وظایف است و داد و فریاد زدن در محیط استانداری امر نادرستی است.

وی تصریح کرد: این رویه ناپسند هرگز نباید تکرار شود و اگر سرمایه گذاری قبل از مراجعه به دستگاه اجرایی و بانک تخصصی در دفتر استاندار حضور یابد بدون شک حل مشکل وی در اولویت کاری ما نیست.

مسوولان برای کسب رضایت مردم تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌ها و سایر مسئولان در قبال مردم مسئول‌اند و برای کسب رضایتمندی آن‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

گوهرگانی با بیان اینکه، وضعیت کارکرد متولیان بخش اقتصادی در تمامی دستگاه‌های دولتی نسبت به گذشته متغیر است، عنوان کرد: حمایت از کارآفرینان وظیفه ذاتی مسئولان است.

گوهرگانی جعفر 2

وی بر وحدت رویه تمامی دستگاه‌های خدمات رسان، بانک‌ها و سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: مدیران باید با هوشیاری در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران اقدام کنند و سرمایه گذاران با انگیزه و اهل کار را به بانک‌ها معرفی کنند.

گوهرگانی بیان کرد: علی رغم برگزاری جلسات متعدد روند سرعت بخشی به درآمدزایی، اشتغال زایی و وضعیت اقتصادی استان ملموس نیست و باید به شکل جدی تری در این قضیه ورود پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواستار مشارکت و همراهی مسئولان با سرمایه گذاران حقیقی و پای کار شد و افزود: بدون شک اتلاف وقت، اتلاف سرمایه، فرسایشی شدن طرح و نارضایتی مردم را در پی دارد.

وی گفت: بانک‌ها می‌توانند با تعامل بهتر سرمایه گذار را تشویق تا از هر بانکی تسهیلات دریافت می‌کنند در همان بانک سرمایه گذاری نمایند که موجب رضایت بانک و دریافت مجدد تسهیلات برای سرمایه گذار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه