English

صبح امروز؛

آئین تحویل ۱۴ دستگاه خودرو آموزشی به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد

در مراسمی، از 14 دستگاه خودرو تحویلی ستاد املاک تملیکی کشور به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان رونمایی شد.

آئین تحویل 14 دستگاه خودرو آموزشی به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان؛ صبح امروز در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان، فرماندار خرم‌آباد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و جمعی از مدیران استان، از 14 دستگاه خودرو تحویلی ستاد املاک تملیکی کشور به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان رونمایی شد.

رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در این آئین گفت: خودروهای تحویلی از نوع سابرینا و چری است و در راستای تجهیز کارگاه‌های اتومکانیک فنی و حرفه‌ای لرستان دریافت شده است چراکه از نظر ساختاری دارای ساختار مشترک و یکسانی با خودروهای روز کشور است.

14 دستگاه خودرو فنی و حرفه ای لرستان

وی، افزود: مردم برای تعمیر خودروهای خود، نیازمند استادکاران و تعمیرکاران توانمند هستند، لذا با عنایت به اینکه عمده تعمیرکاران استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان آموزش می‌بینند،  این خودروها شرایط ایده‌آلی را برای مربیان و شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی فراهم خواهند آورد.

قلاوند، افزود:  سال‌ها بود که کارگاه‌های اتومکانیک استان تجهیز نشده بود و بجز کارگاه مرکز استان، در سایر کارگاه‌ها فقط یک موتور زنده خودرو  به مربیان و مهارت‌ آموزان اختصاص داشت. خوشبختانه با توزیع این خودروها در کارگاه‌های اتومکانیک، سطح تجهیزات آموزشی بالا خواهد رفت.

وی، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در راستای تجهیز سایر کارگاه‌های آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، نظیر کارگاه برق و کارگاه الکترونیک، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد املاک تملیکی کشور منعقد کنیم که با انعقاد آن تفاهم‌نامه خواهیم توانست توان آموزشی فنی و حرفه‌ای لرستان را ارتقا دهیم.

رحمن قلاوند

14 خودروی تحویلی، جنبه آموزشی دارند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، تصریح کرد: خودروهای تحویلی صرفاً جنبه آموزشی و مهارت آموزی دارند و هیچگونه استفاده غیر آموزشی از آنها نخواهد شد.

در همین رابطه، گودرز امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان نیز در حاشیه آئین تحویل 14 دستگاه خودرو به کارگاه‌های اتومکانیک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، گفت:  با توجه به فعالیت  14 کارگاه آموزشی اتومکانیک در سطح استان لرستان، خوشبختانه تجهیزات لازم در این خصوص فراهم بود اما، بروز نبودن تجهیزات یک چالش عمده و اساسی به نظر می‌رسید که با تلاش جناب آقای قلاوند مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، این مشکل مرتفع شد.

گودرز امیری فنی و حرفه ای لرستان

خودروهای تحویلی، کمبودهای آموزشی را مرتفع می‌کنند

وی، تاکید کرد: خودروهای موجود در بازار، خودروهایی با تجهیزات متفاوت است، لذا نبود تجهیزات همسان با امکانات موجود بازار، شرایط آموزش مهارت آموزان را در مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و استان لرستان محدود کرده بود که خوشبختانه با اقدام  ستاد املاک تملیکی کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای، این بروزرسانی صورت گرفت تا شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی بتوانند در امر مهارت آموزی بیش از پیش موفق باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه