English

عضو شورای اسلامی شهر مشهد:

حفظ فضای سبز در اولویت کاری است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حفظ فضای سبز و حفظ سرانه آن در اولویت کاری شورای پنجم است.

حفظ فضای سبز در اولویت کاری است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگار موج مشهد، به مناسبت هفته درختکاری گفت: حفظ  فضای سبز و حفظ سرانه آن در اولویت کاری شورای پنجم است.

رمضانعلی فیضی افزود: در تمامی پروژه هایی که در دستور کار ما قرار گرفته است به فضای سبز توجه ویژه ای شده است.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای سبز در معابر، پارک های خطی، افزایش فضای سبز در محله ها و همچنین گسترش فضای سبز در سطح شهر از برنامه هایی بوده است که با جدیت و سرعت در شورای پنجم آن ها دنبال کرده ایم.

منتخب مردم مشهد در شورای شهر پنجم، افزود: در خصوص کمربند سبز نیز در ضلع جنوبی و شمالی آن فعالیت ها و برنامه هایی انجام شده است که به زودی مردم شاهد آن خواهند بود.

پارک خطی

برنامه ریزی برای استفاده از گونه های کم مصرف

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر خشک سالی های اخیر گفت: باتوجه به کمبود آب، ضعف منابع و همچنین کمبد بارش ها برنامه ریزی هایی برای استفاده از گونه های کم مصرف صورت گرفته است.

وی افزود: در شرایط کنونی باید به سمت کاشت درختانی برویم که نیاز به آب کمتری دارند و با شرایط اقلیمی و تغییرات آب و هوایی شهر ما سازگارتر هستند.

در انتظار مشارکت فعال همشهریان

فیضی با اشاره به عنوان هفته درخت کاری و نقش تاثیرگذار مردم در این ایام، گفت: انتظار می رود تمامی همشهریان عزیز و ساکنان مشهد الرضا (ع) در کاشت درختان مشارکت فعالی داشته باشند.

منتخب مردم مشهد در شورای شهر پنجم، افزود: مدیریت شهری برای ایجاد هوایی پاک و سالم نیازمند مشارکت و همکاری تمامی شهروندان در حوزه کاشت و نگه داشت فضای سبز و بویژه درختان می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تمامی همشهریان درست در دست مدیران شهری، هوایی بهتر و پاکیزه تر و همچنین منظری زیباتر را برای شهر رقم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه